Hva bør rammestørrelsen være på en fulldempa downhillsykkel? Er 185 høy (vekt rundt 80 kg). Vuderer en sykkel med rammestørrelse 15,5. Blir det for lite?
hei ! burde kjøpe kona stinky, drit bra. men jeg veit ikke. hva har du tenkt til å kjøpe da? men på kona stinky er det også størrelse: s, m, L osv. jeg er like lang og m passer meg perfekt. du står jo mye også.
Er en Kona Stinky 07-modell jeg vurderer å kjøpe ja, størrelse M. Er litt usikker ass, spurte samme spørsmålet på utfor.com forumet og der var det en del som mente den ble for liten. Du har ikke problem med at du slår borti styret da?
Hei. Det høres snaut ut. Jeg har en Rocky Mtn Slayer 19" og er 189 høy. jeg kunne ikke hatt noe mindre ramme, aller helst ville jeg hatt 20,5" rammen. Liten ramme er fint nedover kanskje, men blir tungt oppover og på sletter.
jeg har ikke samme problemet. du står mye når du sykler i park men street så sitter du kanskje mye. men du trenger ikke å ha sete helt nede heller. ta det opp 10-20cm. e på street kjøring altså. noen gode råd fra en sykkel "freak"