Jeg skulle gjerne lært litt ordentlig, og ikke bare prøve å henge på de tøffe gutta som liker å vise seg fram.Selv om teorien noen ganger er der, så er det ikke så lett å få til i praksis, og skulle gjerne fått litt tips og ikke bare dumme blikk fra gutter som klarer å koordinere alt "automatisk" og får det enkelt til. (føles ihvertfall sånn noen ganger)En så teoretisk enkel ting som å tørre å få litt luft når man hopper for ikke å lande flatt før landinga og ihvertfall få vondt feks, tja, hvor lett er det til å få hjernen til å skjønne det når man er i lufta feks, kroppen pingler jo ut og man gjør jo akkurat slik man ikke skal gjøre liksom.Merker feks at hvis noen forteller meg hva jeg skal gjøre på forhånd og bare gjør det, så funker det enklere enn hvis man ikke vet helt og man blir usikker.Sorry hvis jeg fornærmer de få tøffe damene som bare gjør ting uten å tenke nå ass, men det er vel ikke et ukjent fenomen at damer er litt mer pingler enn gutta, vanligvis! Og det er litt morsommere å gjøre ting sammen med noen på ditt eget nivå, så man slipper å føle seg som den eneste dusten, og tør å slippe seg litt mer løs ja.