|
 J. LINDEBERG
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
Til alle dere ensomme jibbere som ikke kn godta nye veier innen ski-klær. Har dere sett JL hvite klær?? De eier alt som heter Oakley, H/H, Obermeyer osv. Fordi JL lager masse sosse klær må ikke ski-klærne være stygge. Og de fargerike klærne Jon bruker er jo tøffe, bare uvanlig i ski-baggy miljøet.
|
|
|
 JL
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Synes det er bra at JL satser på ski kjøring, sponser konkuranser osv. Gir faen i hva folk kjører i.. og de rosa klærne er jo perfekt i ski filmer Jeg respekterer JL innenfor ski bransjen, men er noe lei bærums kidsa som vandrer rundt i gedigene JL beltespenn
|
|
|
 ja helt
|
Entusiast
|
Entusiast
GENIALE klær fikk fnatt tenkte dere var oakley klær først-- han kommer mot denm freshe kink boxen og sagger litt med buksa.. 450 on.. and the "publikum" goes WILD!
|
|
|
 ja
|
Entusiast
|
Entusiast
eni med det der beltespenn greiene...! assa."så ikke inlegget ditt med en gang" men ja klæra er!! GUDOMMELIGE!
|
|
|
 ski baggy...
|
Fersking
|
Fersking
om to år er det UT å kjøre med baggy pants på ski! tro meg...Er ikke lenge før mange av pros`a kjører trange bukser, mens en del vil kjøre schvæære jævla pants...
|
|
|
 synes..
|
Entusiast
|
Entusiast
..JL er like fett som alt annet jeg 
|
|
|
|
|
|
 Er
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
dt første inlegget på 2-3 uker.
|
|
|
 velkommen JL
|
Fersking
|
Fersking
fint at flere begynner å satse på skiklær. Da blir konkuransen hardere mellom produsentene, og da håper jeg kvaliteten går opp og prisen ned=)
|
|
|
 Enig!
|
Entusiast
|
Entusiast
Ole M har jo rett håper det blir sånn!
|
|
|
 hmm
|
Fersking
|
Fersking
kan jo si at ski-klærne til jl er litt kule men begynner å bli lei av dem vanlige hverdagsklærne. 1/4 på hele skolen min har jo en genser eller to.
|
|
|
 Ikke så verst
|
Fersking
|
Fersking
Men vis skiklærne er i samme prisklasse som resten av JL klærne (i forhold til andre klær) så går jo et helt vinter budsjett til med, men tror at Jon Olsson skulle få ordnet overkommelig pris. Må bare innrømme at jeg er litt svak for looken på den hvite dressen...
|
|
|
 ikke gærn pris
|
Medlem
|
Medlem
så i en butikk at jakka kosta 3500.- Og det er ikke SÅ dyrt når orage koster 5000,-
|
|
|
|
|
|
 JL??
|
Fersking
|
Fersking
Jeg hater JL klær fordi alle har det. Det har gjort at jeg ikke liker ski klærne. Men vil nokk gi det en sjangse. Men jeg Kjører baggy fordi det er luftig og og gir deg mere rom i klærne klarer ikke å ha på en bukse som sitter som teip på kroppen da føler jeg meg så inne stengt. Tror ikke det baggy blir borte men tror kansje at det blir litt mindre baggy.
|
|
|
 PS
|
Fersking
|
Fersking
Hadde ikke det vært en Noob som begynte med klærne hadde de ikke vært såm kule. hvis jon hadde begynt å kjøre med parkderess hadde det vært kult og?
|
|
|
 jaja
|
Medlem
|
Medlem
det er helt phaco mye lindeberg blant taperene i oslo omerådet! har derfor ikke så mye til overs for de som bruker det! men John Olsson er mitt store idol! så får de om jeg kanskje kjøper de for hans skyld! det er koz!
|
|
|
 jaja
|
Fersking
|
Fersking
klærne er fete men merket er litt "så der"... enig med powser products!! stå på!!!
|
|
|
 Hva blir d neste..?
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
hva blir d neste dah??!Rosa J.Lindeberg sko med pelskanter og glitter ellr no sånt..!sytes lindeberg burde holde seg t sosse kler, så kan de derre skjeive vestkantsguttene forsette gjøre seg enda sjeivere en de allerede er..!
|
|
|
 Ikke så dum ide =)
|
Fersking
|
Fersking
Vetle, bra idemyldring Rosa J.Lindeberg sko med pelskanter og glitter ellr no sånt..!-fantastisk ide, tihi..
|
|
|
|
|
|
 Enig!!!
|
Entusiast
|
Entusiast
J.Lindeberg er for sossete østlandsgutter...Ikke sant Vetle...
|
|
|
 Enig!!!
|
Entusiast
|
Entusiast
J.Lindeberg er for sossete østlandsgutter...Ikke sant Vetle...
|
|
|
 JL
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
|
|
|
 er jo enig med vetle,
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
men man bør egentlig drite litt mer i hvilke klær, spesielt merker folk har, og heller se på ferdigheter..... Men for all del, klær til flere store lapper er jo som oftest fetest og best.....
|
|
|
 nja
|
Entusiast
|
Entusiast
syns j.lindeberg klærne er ganske fete jeg, vertfall på jon olsson.. de passer han liksom.. Men hadde nok ikke kjørt med noe sånt selv..!
|
|
|
 Rimelig fet den dun jakken han kjører med!
|
Entusiast
|
Entusiast
Men. Føler at rosa for meg blir med feil legning! den burde heller vært grønn event blå!
|
|
|
|
|
|
 j.linderberg
|
Entusiast
|
Entusiast
jeg er kansje itte den rette til å si det. men jeg er egentlig itte noe fan av det merket er er itte noe gald i alt for store klør men hella itte tettsittende som j.lindemerg klæran
|
|
|
 domt..
|
Fersking
|
Fersking
..at lindeberg har alle de andre sosse klærne..ødelegger sinsykt mye med alle de gutta som driver å sminker seg å tar sol osv!hehe..kult me litt xtreme farger på ski klær,litt 80'talls:)kunne gjerne vært mer baggy..
|
|
|
 til alle dere jibbere
|
Avhengig
|
Avhengig
det er KUN folk som Jon Olsson som kan gå i slike rosa knæsje fargedresser. hvis ikke må du være jævla god!! og suger du, blir det bare teit. syns selv at jon bare går i styggere og styggere klær, alle skal jo kopiere stilen hans. som f.eks: OAKLY drakten han starta med, nå går jo alle små drittunger i akkuratt den samme oaklydrakta bare for å se gode ut!! nei, skaff deg din egen stil og slutt og kopier, blir bare for dumt.... det er nå min mening.
|
|
|
 åååå
|
Fersking
|
Fersking
helt klart att her er det forskjellige meninger.. kan vi ikke bare la de som vil kjøre i det de vil gjøre det! så får de bare bli posere! ikke gidd å start sånne diskusjoner kun for poeng!!!
|
|
|
 ._.
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
er JL bare for ski eller brett goså?
|
|
|
 ^
|
Entusiast
|
Entusiast
nei, de som kommer inn i butike og skal kjøpe vinterklær blir spurt om de kjører ski eller brett. kjører de brett så blir de kastet ut. og tilbake til topic. jeg synes det er fint med variasjon innenfor jibbing. forskjellige stiler er bra og er med på å krydre opp sporten. men jeg mener fortsatt at dette er en smaks sak. liker man baggy klær, ja så må man få synes at baggy klær er bedre en JL. Man kan ikke bare gå rett ut i miljøet og si: JL ER BEDRE EN ALT ANNET! det blir feil. det er opp til enhver person å finne sin stil og det man føler seg bekvem i.
|
|
|
|
|
|
 Jon Olsson er en real pimp
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
synes jl klærne er drit hotte, særlig den hvite utgaven... Jon blir bare mer keeg for hver dag som går... sitat fra newschoolers; "im sure that jon gets more laid than 99.9% of this site"
|
|
|
 azza!!
|
Medlem
|
Medlem
jeg syns dt er bra att JL
|
|
|
 oi.. dt forige ble litt føkka.. men altså:
|
Medlem
|
Medlem
jeg syns dt er bra at JL satser på ski.. men dt vill altids vere et sosse merke. de lager ganske feete klær, spenstige farger og i tilleg har de kapret en av verdens beste jibbere jon olsson som levende reklame skilt... azza jeg kjøper ikke klær fordi en proff ski skjører kjører med det samme.. jeg kjører med det jeg syns er kult... derfor kjører jeg med hh (hellyhansen) de har fete koleksjoner for deg som ikke driter penger!! skjekk ut www.hellyhansen.com JL blir litt i dyreste laget for meg.. og kansje ikke helt min stil, jeg liker litt mer baggy style. oakley har de desidert feteste klærene syns jeg, men som sagt koster det litt i underkant av hva JL koster, men det blir også litt vell dyrt.... men har du penger,god smak, og sans for noe som skiller seg ut kjøp JL... MEN skjekk også ut oakley.. hvis du liker litt freshere stil.
|
|
|
 OK
|
Fersking
|
Fersking
JL lager smoothe ski-kler men de er så jalla at folk kjøper de fordi det er JL.... du må sjå om klæra e råååe!!!!;)
|
|
|
 serr?
|
Entusiast
|
Entusiast
hvem er nok powser til å ta opp igjen et gammelt J lindeberg innlegg da? synes mange jibbere generelt faen er den gruppen som er mest opptatt av hvordan de ser ut etter tenåringsjenter... hvor blir det av innlegg som: "ubersmooth pre season railspot ved blablabla" "tips til cork 7?" osv. her på friflyt er det jo faen bare sånne derre: " å, hvilken bukse matcher jakken" "skal jeg "pimpe" skistøvlene mine i freshe farger" " Hvilket setup kjører dere med i år" lolol ikke mye hardcore
|
|
|
 ^
|
Veteran
|
Veteran
|
|
|
 ^
|
Fersking
|
Fersking
|
|
|
 ALDRI
|
Medlem
|
Medlem
Jeg kan trygt si med hånda på hjertet at jeg aldri skal kjøre med en buske som sitter trøkt opp i ræva...
|
|
|
 enig
|
Medlem
|
Medlem
|
|
|
 Jeg
|
Medlem
|
Medlem
Har den J.L dressen i hvit, den ekke så jævla trang og stram, den ble ganske baggy på meg i allefall...er ikke noe fann av J.L sånn til vanlige klær, men dressen er jævla feeet!....Er`e ikke samma hva folk kjører med a`?så lenge de liker det de kjører i selv...?
|
|
|
|
|
|