morsomt! Iver, skal gi deg stickers jeg, så vi får klistra igjen kjæææften på deg! Fordi: buddyen din har så rett! Ikke no vits i å prøve å selge noe enda! Jobb hardt, bli bedre, legg ut filmer på sidene deres, få til en fet side som folk besøker ofte og, etterhvert har dere oppnådd ett nivå på filming, klipping, musikkvalg og ikke minst jibbing som folk er villige til å betale for å se!

Ta eksempel på skifilm.no! De har lagt ut filmsnutter i årevis, for så til slutt å ende opp som en av norges beste skifilmprodusenter, og kan med rette ta seg betalt for filmene sine. Annet eksempel: bigtrix.com! De har en stabil, daglig oppdatert webside med loads av humor og profilerte kjørere som leverer varene!

Filmen har jeg kommentert i en tidligere tråd! Som jeg nevnte i den, så er det en del å gå på, på alle nivåer, men kanskje først og fremst filmatisk. Mange gode kjørere, og stort potensiale! Blir moro å følge med på dere!

Til slutt: Yellow Fellow, om det viser seg at 10 000 000 mennesker er villige til å betale for å se filmen deres, bør du kanskje revurdere saken, og høre på vår godeste Iver.