hei, jeg og iver har en stor diskusjon på noe. før dere leser resten, gå på www.jib-team.net og last ned/stream the beaver club.

Først vil jeg opplyse om at uansett hva dere svarer vil filmen vår til neste år 99% sikkert bli gratis. men iver er fast bestemt på at vi skal selge, og jeg blir jævli irritert på at han ikke bare kan gjøra som han får beskjed om å holde kjeft når jeg sier at vi ikke skal selge. etter en ganske heftig diskusjon med mange idiotiske argumenter fra iver fant vi fram til at vi sku legge ut en forum thread på friflyt om det her. så bare si om du vil kjøpt filmen, eller ikke.

Vi prøver ikke å kartlegge hvor mange som ville kjøpt filmen eller ikke. om 10000000 stykker sier dem ville kjøptn uansett vil vi ikke selge filmen. gratis skal væra gratis. så vurder utifra små editsa eller stor filmen om du ville kjøpt neste års resultat (som blir 10ganger bedre:P) grunnen til at jeg lagde denna var at iver sa han sku holde kjeft å inse tapet om jeg fikk rett. men om jeg tok feil, vil filmen fortsatt blir gratis. så vær HELT ærlig når du svarer. vi blir ikke sure på noen som helst om dem sier nei, så ikke vær redd får å få en uvenn fordi du sa nei. si akkuratt hva du mener eller holdkjeft.