har hørt mye forskjellig.. har hørt at det ble lagt ut på salg så sent som 3 des. men jo før det kommer jo bedre.. noen som vet om noen billige butikker i bergen..? gleder meg syyykt.. fikk tak i demoen på hemsedal open... er sykt fett...
SSX on Tour er utrolig fett! Det er masse forskjellige ski, Dynastar,Line,K2 o.s.v masse fete klær og baner! Eneste som er litt kjipt er at rotasjonen ikke er trinnløs, blir vanskelig med cork, men D-spin,misty og rodeo går glatt.
SSX On Tour skal selges billigere enn andre spill. Jeg er litt usikker på hvorfor, men jeg tror det har noe med å gjøre at de ikke har forandret det så utrolig mye siden SSX 3. At de bruker mye av det samme, eller noe sånt. Jeg vet ikke helt. Det var i hvertfall billigere i USA. 40$ istedet for 50$
vi brys oss skitn om du bare skulle si i fra. du trenger ikke å lage en helt ny tråd for det. og tror du ikke de fleste av oss er oppdaterte fra før av ? det er ike sånn at bare du i hele landet vet når spillet kommer ut. ofresten, jeg ahr skaffet meg det. må si jeg er imponert. hadde forventet meg spill med mase rare navn og super unturlige grabs og sånt. men noe er faktisk ganske bra lagd
er det noen som har prøvd On Tour til PSP??? vil gjerne vite om det er noe tess.... vært artig å bare ta med seg det konge spillet med overalt man går...