Har syklet både trial & bmx tidligere, men ligger å drømmer om flotte nedoverstier & luftige svev. Har dermed bestemt meg får å gå over til store hjul og dempere.
Har sett på litt forskjellig, men finner ganske enkelt ikke helt ut hvem sykkel jeg skal gå for. Nesten alle her inne svarer Kona Stinky? i postene hvor folk spør om sykler :)Er ikke dette en mere ren utfor sykkel?
Har falt veldig for en sykkel, SCOTT Voltage FR30. For meg virker det som en perfect match, de har liksom kryssa dirt jump & freeride og fått ut en sykkel som kan brukes til neeeesten alt. Utsalgs prisen ligger på ca 17.000,-, noe som ikke er veldig dyrt får en sykkel som kan gjøre det meste?
Video:
Ser også at det er ganske stor forskjell på demper systemene, kunne noen forklart meg fordel med denne type bakdemper? Får å bruke stinky som et alternativ, som har en helt annen demper mekanisme?
Og til sist, jeg gidder ikke å kjøpe en sykkel som varer i 2 mnd også må jeg oppgradere deler i hue & rævva Det har jeg gjort før, og har kommet frem til at det er greiest å kjøpe skikkelig utstyr med engang.
Re: DH/Jibb/Trails Hvem sykkel? Scott Voltage FR30
Sitat Kim Larsen:Jepp kjøpt ny i fjor, aldri brukt den i noe anlegg, bare litt rundt om kring i skog og gater. alt er som det skal, sykkelen fremstår som ny
hvem størrelse er ramma? og hvor mye koster fr 30 ny?
Re: DH/Jibb/Trails Hvem sykkel? Scott Voltage FR30