Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hvilken sykkel burde jeg velge!??!
#8176 24/04/2010 10:36 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei!

Jeg lurer på hvilken type sykkel burde jeg velge?! Har prøvd downhill sykling i Hafjell og Åre,, noe som var SYKT gøyt! =D Jeg har tenkt meg å kjøpe meg en sykkel nå, pga jobben min er ikke mer enn 3-4km unna,, kommer ikke til å sykle hver gang,, men er praktisk! Det kommer også Downhill løype til Stranda ski senter,, som er max et par timer unna,, noe som jeg appsolutt kommer til å benytte! jeg vil også ha en sykkel som jeg kansje kan sykle en mil el to for trimmen og turopplevelsen sin del.. Er dette bare en drømme sykkel, el kan jeg bruke downhill sykkel på et slikt bruksområde også,, blir liksom ikke noe Tour De France tur jeg setter utfor heller liksom =P Takk for du gadd å lese! =))

Re: Hvilken sykkel burde jeg velge!??!
j_vadset #8177 25/04/2010 9:47 AM
Entusiast
Entusiast

Fulldempa syklar e rjo vel sovidt eg veit på veg inn i "Birken" samanheng. Men skal du skikkeleg glede av heisbasert sykling ville eg gått for ein fullblods DH sykkel. Dei er betrakteleg meir robuste enn ein meir lettvekts stisykkel.

Å sykle langs veg med ein DH sykkel er berre ikkje å anbefale wink mange av syklane, slik som min, veg rundt 20 kilo! og trillar heller dårleg.

Kjøp deg ein brukt og kraftig DH sykkel som du brukar i terrenget/løypene og supler med ein OK "g-sport" sykkel for bruk på grusvegar, til og frå jobben og trening.

Mener no eg wink

Og bær i minne at DH sykling er ein DYR hobby...rekn med å køyre i stykker utstyret og måtte reparere relativt kostbare delar. Å vere stødig på å skrue litt sjølv er også nesten eit must..

Men det er fantastisk artig som du seier!!

Lock-out
j_vadset #8178 25/04/2010 11:10 AM
Fersking
Fersking

Hvis du har lockout(låsing av demperene) så burde det gå greit å sykle litt på asfalt med en skikkelig DH-sykkel. Ikke ideelt, men det går...

Re: Hvilken sykkel burde jeg velge!??!
j_vadset #8179 25/04/2010 5:48 PM
Entusiast
Entusiast

nei men i alle dagar...lock out på ein fullblods DH sykkel?? det er vel like mykje poeng i som å sette terrengdekk på ein ferarri eller 2 hesters påhengs på ein speedbåt.. wink

Gløymte og å nevne i sta at geometrien på ramma til ein DH sykkel er forferdeleg å sykle med sittandes i dei aller fleste tilfeller. Når du sit på setet er pedalane veldig langt framme og det blir liksom som å sykle "trøbil" Du sit å trør frammover. Du har også eit breidt styre og ein kort stem på styre så du får styret nokså nærme deg.

Som eg seier før er det gode stisyklar for type birkebeinerløpet og terrengsykling ute. Men at dei held feks ein dag i annlegg ser eg ikkje heilt for meg.

Legg sprøsmålet ditt ut på¨www terrengsykkel.no så trur eg og kanskje du kan få fleire og betre svar smile

Lukke til!:grin