skal kjøpa twintip og vurderar om eg skal kjøpa ein av dessa 3... kven er best? ..og kvifor? skia kjem til å bli brukt mest til park. takker for svar:)
Det er stor sjangse for at du blir fornøyd uansett hvilken av de du velger. Selv valgte jeg Scratch FS, og den er omtrent så bra den kan bli spør du meg. Scratch og PE fungerer bedre utenfor parken en Fujative, tror jeg. I hvertfall på is.
Fujative er i utgangspunktet ikke allround i det hele tatt. En ren parkski. har riktinok litt bredde som gir lit flyt men sliter når puderet blir noe særlig dypere enn 20 cm, hvertfall med midtmonterte bindinger. 05/06 modellen har riktignok en litt stivere bakski som nok gjør den litt bedre i pudder, men som sagt er fujative i utgangspunktet en ren parkski. PE er skien du bør velge hvis du vil ha en ski du kan ta me deg utenfor løypene og ønsker litt flyt og mulighet for å sticke pudderlandinger.
Vurderer selv å kjøpe Scratch FS, har hørt mye bra om dem, en suveren parkski, og er god i pudder snø. Ikke bare det men trur de er spesial bygde for park, for endene er ekstra flexi på grunn av et gummi lag. Men Fujativ er også et godt valg!
greit ja!!! kjørte pudder mer enn 20 cm med dem i feeerien å deeet funka jo dritt bra!!! ville gott får dem;) så bruker du resten av penga på utstyr eller et par look bindinger;)