..jeg ville ha valgt en annen hjelm, en hjelm jeg så i et vedlegg i det siste friflyt bladet,vgp.no greiene, sweet trooper S l halfcut, det er halfcut med skjerm, jævli stilig! 1750 koster den.
anr ikke hvor i trondheim, men i hvert fall ikke på butikker som g-sport, intersport osv.kjøpte min på noe som heter sykkeldelisk i oslo, sjekk på www.giro.com og prøv å finn ut hvilke forhandlere som er her i norge f.eks i trondheim hvis det er noen =)
ser ut som giro.com ikke er oppdatert. det finns ikke noe som heter interplazasport lenger (oslo). men jeg vet at jeg kjøpte min på sykkeldelisk... da vet jeg ikke hvordan du skal skaffa deg en og i hvertfall ikke når du ønsker deg en modell fra fjoråret..kan bli veldig vanskelig. men lykke til
apropo sweetnå visr det seg at de ikke har klart å lage noen klær i bekledningsavdelingen enda så varene blir eeendel forsikna=)tror de sweetfolka tjener lusent i år
Vet jobben har en igjen i sort. Tror det er en Medium...Ligger vel på 1399.- så vidt jeg vet...Finnes i hylle på G-sport Ullevål..Så det så, Mort1...Mye annet fra Giro, også....