Det blir bare synsing uansett, umulig å si hva som er mest ekstremt. Enig med deg i at Kvitfjell ikke er sårlig ekstremt, men Kitz. derimot...150 nedover die Streif (eller hva det heter), det synes jeg er ekstremt. Like ekstremt som cork 9 over chads gap. Men må innrømme at jeg synes en cork 9 over chads gap, ser både mer imponerende og mye fetere ut. Nå begynner Aampdt å dra på årene, men det er ikke så lang tid siden han tok flikk-flakk og baklengs på flatmark og noen drøye flips på trampoline. Med den kroppsbeherskelsen og den skiteknikken han hadde da, tror jeg ikke han hadde trengt lange tiden for å sette noen ganske avanserte triks. Blir bare tull å si at f.eks Jon Olsson er nærmere Kjus i løypa enn Kjus er nærme Olsson i jipping. Hvordan skal man måle det. En rotasjon mer på et hopp er 5 sek. forsprang i løypa!! Men det er ikke noe tvil om at begge er ekstremt gode i hver sin idrett. (Synes forøverig at det var et dårlig valg å velge akkurat Kjus hvis man skulle sammenligne en alpinist og en jibber, vet at mange alpinister leker seg i parken til daglig, noe derimot gamlefar Kjus ikke gjør mye av lenger). Men tilbake til ekstremt; Noe av det mest ekstreme jeg har sett er backflipen til Seth Morrison i Lyngsalpene.