Du hevder at dette var et drittinnlegg, ja... mhhhmmm, og dette var bare et av mine flere drittinnlegg, altså??? hvilke andre drittinnlegg har jeg lagt ut f.eks?
Hvor finner jeg de gamle filmene til skifilm.no, innlegget mitt??? oioi, for et dritt innlegg ja.... jeg synes at du bør tenke deg om før du svarer framover.
Bare et eksempel til: JEg la ut en tråd som var følgene: Noen noob comps på geilo? ja, for et drittinnlegg det også gitt!!! Hvis du kaller meg for FF-poeng sanker, kan du bare tie stille fordi d er du selv som driver og disser andre uten noen som helst grunn!!
Mener jo at folk bør få ytre sin mening om lasse kjus her på forumet også. Kan jo huske tilbake i tiden da dere skulle kåre verdens beste skikjører.... ikke en alpinhelt var nevnt. vet du ikke at disse gutta trener hver pokkers dag? vet du ikke at "kondomdressfolka" suser ufor løypen i 150 kmt, og hopper over 50 meter i kithzbuel.
OIOIOI, en fjortis med nye twintips som klarer og jibbe litt og sette en 540 får jo mye mer respect daaaah!!!!
NOT: