Sitter her og leser litt på jibbe forumet, og det er litt trist. Det fins nesten ikke en tråd uten et usaklig svar, det er et dårlig innlegg, sanking av FF poeng osv. Blir lei av å lese innlegg på innlegg der den samma dritten går opp igjen, folk kjefter og smeller, snakker skit om folk de ikke kjenner og alt det der. Så går jeg over på freeride forumet. Forskjellen er som natt og dag! Hva er det som gjør det? Er jibbere generelt sure og bitre, eller bare virker det sånn? Dette forumet er jo for at skifolk skal kunne dele meninger, opplevelser og se at det er mange der ute som liker det jeg liker. Og like mye for at litt utenforstående folk skal kunne tenke "for en fin gruppe, for et bra miljø". Man får ikke helt det inntrykket når du ser noen (mange!) av innlegga her. Så når en person, for alt du vet en tolvåring som vil prøve sporten, spør om dette er en god ski, så spar på refsen, skriv heller det du vet og kanskje referer til en annen tråd. Og glem ikke at alle er her av samme grunn, gleden ved aktivitet i snøen! Jeg ønsker AllE en god jul og håper dere alle finner harde pakker under treet. GOD JUL :-)