Jeg er keen på å få igang en film konkurranse i Norges land denne vinteren. Skifolk og snowboardfolk kan delta. Med skifolk utelukker jeg bladere, da disse er homser og er sitter på cafe mens vi andre er på fjellet!!?. Slik vil det foregå:
1. Et team kan maks bestå av 5 kjørere og 3 filmere ( kjørerne og filmerne kan være de samme)
2. Filmen blir laget på et lavbudsjett, og det vil kun være amatørfilmer som deltar i denne konkurransen.
3. Omtrent som en helnorsk versjon av vastawards vil dette foregå, slik at man etterhvert vil kunne gå inn på en spesifikk side og logge seg inn for å legge inn sin vote. For å gjøre det spennende skal man ikke kunne stemme på sin egen film, og alle må sende inn en bekreftelse på deltagelse til min mail, der de samt vil få et brukernavn og passord.
4. Så straks websiden er oppe vil jeg legge ut informasjon om alle detaljer.
Jeg vil seff komme ut med webadresse og mailadresse etterhvert, men er det noen som er keene på dette? Førstepremien blir vel bare ære og heder, men pytt pytt.
5. Glemte foresten å si det at den filmen som sendes inn skal være en nedklipt versjon på 3-5 minutter.