$darealjibber$, kastes ut?
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
Har denne mannen noe å gjøre på dette forumet?Har han skrevet èn post som ikke er drit?Jeg minner om talløse"hvem er di favorittjibber/hvem er best av....For ikke å snakke om tonnehvis med drit i seriøse innleg.personlig mener jeg :hiv han ut. med minre han slapper av litt med postingen sin.
|
|
|
 ja
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
|
|
|
 Re: $darealjibber$, kastes ut?
|
Entusiast
|
Entusiast
Utrolig bra innlegg!!!! Endelig noen som tør å ifra!!!! Sykt lei spammere, azz! Faktisk så lei at jeg spammer... Men på en annen side rimer spam med kam, og kam er bra. Men kam rimer jo og på slam, og det er ikke godt. Nå blir jeg helt forvirret. Uanz!!! Snakkez på geilo, det blir så sykt fett! (klemme på alle som skal til geilo) snakkes millenille, utrolig gla i dg gojenta mi! og henrik da  Men over til det viktige, for min del kan folk skrive nett hva de vil, såfremt det kommer klart frem i tittel. Du trenger nemlig ikke å lese innleggene? På samme måte som hodet mitt filtrerte ut denne tråden (men valgte likevel å trå forbi de 1000 varsellysene om Pubispost), kan du også ved litt erfaring unngå å lese ting du ikke vil lese. Her er mine tips:-Hva er best, styrer man lett unna-Hvor skal jeg, såfremt det ikke er et eksotisk sted nevnt i tittel legger man inn en fin sving rundt dette og-Generelt alle innlegg som begynner med hvor-Alle innlegg med store og små bokstaver hulter til bulter-Alle innleggg som hentyder at skiene det spørres om er under 90mm-Alle innlegg som er lagt ut av en eller annen kis i et eller annet "jibcrew" (ditt navn er nå lagt til spamlisten min ) Ellers er mange andre triks, men venter med dette til du kommer med en post i en seriøs tråd...
|
|
|
 la merke til..
|
Entusiast
|
Entusiast
..at han hadde startet 9 tråder på en dag.. det blir for drøyt..hiv ham ut!
|
|
|
 KristianK
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
greit, man kan styre unna, men det er faen ikke enkelt når hele siden fylles opp med sånne topics, da renner det over, LANGT over. Gjør oss og deg selv en tjeneste darealjibbers, stikk herfra. Du er sikkert en grei kar i virkeligheten, men her på friflyt er du bare en stuppul faen.
|
|
|
 FF-Poeng
|
Entusiast
|
Entusiast
igjennevner eg det:Fjern FF-poengene så forsvinner mye av dritten, blir kanskje et bedre forum ut av det???
|
|
|
|
|
|
 Oppvask?
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Du er jo ikke stort bedre selv! Dette er rompeslikking (smiskin!g) av VÆRSTE sorten: http://www.friflyt.no/index.php?pagenr=32&threadnr=133036
|
|
|
 Kanskje
|
Entusiast
|
Entusiast
Men Oppvask er ikke i nærheten av $darealjibber$Er vel ikke få som er så ille...
|
|
|
 Assa
|
Entusiast
|
Entusiast
vist noen her er medlemm i Newschoolers kan man ikke si vi kødder mye.. enste de gjør er jo nesten bare og skrive dritt om boardere og andre på forumet.. ja sånne ting.. men eni at det kan være litt myt spamm her men litt kan det jo være for ellers skjer det ikke nåkko på det her jævla frumet..!
|
|
|
 idiot
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
ja men det er ingen normale som lager 9 tråder på en dag da!! og så dumme innlegg da! "hvem er beste jibberen?"
|
|
|
 hehe
|
Entusiast
|
Entusiast
var vel egentlig bare et tids spørsmål før noen kom til å poste en slik tråd:P men, det er vel ikke nødvendig å kaste han ut... slik som det er nå, er det jo nesten gått forbi irriterende og er nesten litt underholdene.. =)
|
|
|
 kost
|
Entusiast
|
Entusiast
Det mange av dere trenger er en real kost! Dere kan jo gjette hva den skal brukes til?
|
|
|
|
|
|
 ...
|
Entusiast
|
Entusiast
STIKKE DEN I RUMPEN? 
|
|
|
 hva er pointet med å lage en
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
slik tråd? ser ikke ut som han er blitt kastet ut syns nå jeg..så d eneste du gjør oppvask er å spamme forumet forbanna idiot smisker
|
|
|
 DU
|
Entusiast
|
Entusiast
ligger jo på en sterk 2 plass av de som ligger best an til å bli kastet ut...å om ingen av dere to powsere blir kastet ut, så er og vil dere alltid bli milsikt og sett på som to tapere uten noe annet å gjøre på en å sanke ff poeng på en usaklig og teit måte 
|
|
|
 Enig....
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
sleng vår venn ut, og kristoffer som nummer to. Hvis han ikke skal kastes ut, bør det iallefall lages en egen forumkategori, "idiotinnlegg", hvor alle $darealjibber$'s og kristoffer's forumdiskusjoner automatisk kommer under. Slik kan alle vi andre sitte og more oss når de skal ut og skli på glattisen(forumet).....
|
|
|
 yeah
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
er enig med det her ass, assa 9 innlegg på en dag er litt drøyt lissom...
|
|
|
 Bah.
|
Entusiast
|
Entusiast
Litt i drøyeste laget å lage en post som dette. Blir nærmest for personangrep å regne.Det å da vel heller være bedre å tie slike inlegg i hjel, evt. legge inn en notice hos moderatorene fremfor å prestere komme frem med slike topics.
|
|
|
|
|
|
 enig
|
Entusiast
|
Entusiast
|
|
|
 ROMPESLIKK???
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
Jeg vet ikke med deg men jeg bryr meg faktisk, og nå som det nærmer seg ett år siden ulykken(tror jeg).det var jo snakk om at han klarte å bevege på tåa og at det var et bra tegn, så du,,,endre nielsen kan stikke og henge deg i det høyeste treet du kan finne. for etter ulykken virket det som det var utrolig mange her på forummet som kjente han, derfor spurte jeg og hvem var det jeg liksom slikka i rompa...igjen stikk og heng deg,
|
|
|
 Poeng
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
og for de som tror jeg skriver for poeng, stakkars dere.nei det gjør jeg ikke. jeg hadde ikke giddi å skrive produkttest for poeng. da ville jeg heller spamma helt vilt($derealjibber$). jeg synes forumet er en bra ting og har ikke lyst å ødelegge eller usakeliggjøre det. sånn, og ikke kall meg rumpeslikker, da blir jeg sur(for det er jeg ikke).
|
|
|
 Vær så snill...
|
Fersking
|
Fersking
å skrive "så du,,,endre nielsen kan stikke og henge deg i det høyeste treet du kan finne." -er å trå langt over streken...Jeg forstår all aggresjon over personer som bevisst misbruker forumet og trekker ned kvaliteten på innleggene, men å gi selvmords oppfordringer? Å poste 9 usaklige innlegg på en dag er en ting, men det du kommer med her oppvask2000...? - Gjør heller som foreslått i noen innlegg ovenfor, tips en moderator istedenfor å samle flere brukere og gjøre et slik totalangrep på en enkeltperson.
|
|
|
 ...
|
Entusiast
|
Entusiast
Dette var jo da en tråd ikke DaSpamJibber hadde svart....pussig, rart ikke han hadde en mening om sin egen spaming:)
|
|
|
 TomazÔô*Bling
|
Medlem
|
Medlem
Vet ikke om du kanskje skal snakke så høyt TomazÔô*Bling... Jeg nevner bare innlegg som: "hvilken sang gjør deg ..., Musikk i hjelmen..., Snowboard klær vs. Jibbe klær? Hvor skal skituren gå?"
|
|
|
|
|
|
 ????
|
Fersking
|
Fersking
hva er det folk krangler om egentlig? alle mener jo at $darealjibber$ skal ut. kan folk bli kastet ut foresten?
|
|
|
 Tviler
|
Entusiast
|
Entusiast
vel egentlig på at administratorene hiver ut folk.Sikkert mulig. Skal vedde på at hvis $darealjibber$ hadde blitt kastet ut at det hadde blidd slutt på spaminga.
|
|
|
 eg tror faktisk...
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
darealjibber har tatt kritikken personlig, og "gått i seg sjæl" han har iallefall ikkje gitt lyd fra seg på en stund.oppvask 2000:å be en om å henge seg selv er å gå alt for langt... ka e galt med å være rumpeslikker?
|
|
|
 Hehe
|
Entusiast
|
Entusiast
|
|
|
 Re: $darealjibber$, kastes ut?
|
Entusiast
|
Entusiast
Mye har forandret seg siden sist. Endre har, etter mye om og men (gutten er svært høy og trær som er enda høyere enn han selv er vanskelig å finne) endelig funnet treet sitt og oppvask2000 (yo in tha house) har blitt en (enda mer) bitter og arg person. Ang. kost kan jeg vel si at den skulle brukes foran egen dør. til å koste med. Nettopp! Om jeg vil (jeg kan gjøre det hvis det er interesse for det) kan jeg finne spam på dere hele gjengen (til og med meg selv), så slutt å syte. det er rett og slett for dumt! For å forklare det med deres egne ord: det var som om darealjibbah slibbah skulle ha lagt uten egen tråd om dizzn lizzm, hvis du er down 4 whattevvva. Ta en pille, gjem dere i skapet og kom ikke ut før dere har noe vettugt å si, det gjelder alle og enhver!
|
|
|
 Oppvask2000
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Flott at du holder tråden såpass saklig....
|
|
|
|
|
|
 Soppvask
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Hei Soppvask. Å kalle deg rompeslikker var ment som et humoristisk innskudd i en vanlig og meningsløs tråd. Rompeslikker er synonymt med smisking, noe det var høy faktor på i innlegget ditt om tåen en landskjent jibber. Poenget mitt var selvfølgelig ikke og henge deg ut som en rompeslikker, men at du ikke skal legge ut en tråd om og få kastet ut en 14år gammer gutt fra en nettside fordi han legger ut usaklige innlegg når du selv gjør det samme. Jeg sier ikke at jeg ikke har spammet, seff har jeg det, men legger ikke ut en offentlig tråd pga det. At du ber meg henge meg i et tre håper jeg du gjentar engang vi tilfeldigvis treffes. Ha en strålende mandag.
|
|
|
 Bare så det er klart
|
Entusiast
|
Entusiast
Vi moderatorer følger med på det ene og det andre. For min egen del har jeg vært på reise i en uke nå. Og online-faktoren har ikke vært som den pleier. Over tid har vi etter hvert sletta en del tråder fra noen gjengangere. I tillegg sender vi ff-mail av typen "Skjerpings!". Jeg synes det har blitt mindre dritt fra verstingene. Så langt har vi nok bare sletta "fake" brukere. Men det er jo noen som holdes under oppsikt av overaktive brukere også. Vi tar gjerne imot tips om spam-innlegg og brukere som er for drøye. Og annet som vil gjøre FF-samfunnet til et enda bedre sted å være. PSDenne tråden kunne fort ha blitt sletta hvis den hadde blitt oppdaga tidlig nok. Nå er det såpass stor andel av saklighet her at jeg ikke tar den.
|
|
|
 sorry endre
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
nei jeg er ikke en bitter persom. og jeg vil jo ikke at du skal henge deg, selfølgelig ikke. grunnen til at jeg laget denne posten var at alle over alt skrev drit om en hvis person.i stedenfor å spre driten over hele forumet kunne de som hadde noe i mot han heller skrive det her. dumt. kanskje,men jeg var litt lei av alt spammet.og ja jeg har sikkert skrevet noe spam selv. god jul og en helt sinnsykt nyttår til dere alle
|
|
|
 folk har
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
slengt drit om meg og..fremstilt meg som spammer ovs...hvorfor? sjekk innleggene mine..nesten bare skikkelige innlegg. og mine svar på andres innlegg er som regel positivt..ikke la deres sinne over darealjibbers spamming gå ut over mg!
|
|
|
 hmm
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
jeg er ikke sur på deg...mulig noen andre er det...hva vet jeg...
|
|
|
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Entusiast
|
Entusiast
Slutt å dizze... erjo synd på darealjibber!!!! hele forumet går jo imot han!! det er jo dere som burde bli kasta ut, når dere irriterer dere over ting som skrivefeil og sånne småting som man ikke skal bry seg om!!! dessuten skjer det jo ingen ting på forumet.. alle er jo helt serriøse og tåler ikke litt kødd.
|
|
|
 mhm
|
Entusiast
|
Entusiast
Syns at dere skal forbanna ikke være så serriøse...enig med popper'n. ;D
|
|
|
 100% ENIG
|
Entusiast
|
Entusiast
|
|
|
 endre nielsen
|
Entusiast
|
Entusiast
da bør den forbanna fjortissen begynne å skjerpe seg litt !!!!
|
|
|
 KOm og syng en sang
|
Fersking
|
Fersking
leke gjør vi dagen laaang vi har gått i gang i vårt fragleberg!! Julå nærme seg, å det e snø i bakken!! Alle hjerter gleder seg, å i år håpe me på ein bra sesong;)God sesong alle sammen!!!
|
|
|
|
|