Utrolig bra innlegg!!!! Endelig noen som tør å ifra!!!! Sykt lei spammere, azz! Faktisk så lei at jeg spammer... Men på en annen side rimer spam med kam, og kam er bra. Men kam rimer jo og på slam, og det er ikke godt. Nå blir jeg helt forvirret. Uanz!!! Snakkez på geilo, det blir så sykt fett! (klemme på alle som skal til geilo) snakkes millenille, utrolig gla i dg gojenta mi! og henrik da wink wink

Men over til det viktige, for min del kan folk skrive nett hva de vil, såfremt det kommer klart frem i tittel. Du trenger nemlig ikke å lese innleggene? På samme måte som hodet mitt filtrerte ut denne tråden (men valgte likevel å trå forbi de 1000 varsellysene om Pubispost), kan du også ved litt erfaring unngå å lese ting du ikke vil lese. Her er mine tips:-Hva er best, styrer man lett unna-Hvor skal jeg, såfremt det ikke er et eksotisk sted nevnt i tittel legger man inn en fin sving rundt dette og-Generelt alle innlegg som begynner med hvor-Alle innlegg med store og små bokstaver hulter til bulter-Alle innleggg som hentyder at skiene det spørres om er under 90mm-Alle innlegg som er lagt ut av en eller annen kis i et eller annet "jibcrew" (ditt navn er nå lagt til spamlisten min wink )

Ellers er mange andre triks, men venter med dette til du kommer med en post i en seriøs tråd...