og hofta. start en rotasjon med armene og "vri" hoftene etterpå. da trenger du ikke å satse noe særlig. i vertfall det jeg gjør(ps ikke armene for mye ut til sidene det ser litt rart ut, som om du prøber å flakkse og fly av railen)
er å ta 270 ut av rail. klarte det forresten for første gang nå på fredag =)men det jg synes virker stress er å ta 270 inn til rails, da faller man jo lett. man er jo aldri rett i aksen da, i allefall ikke jeg fordi jeg pleier å corke rotasjonene mine litt.hmm.
og ikke bokser kan et tips væra å vinkle skia på hver side av railen så du får no å satse fra på en måte, vanskelig å forklare, men du skjønner det når du har gjort 2 av rails. detta gjelder vanelig 2, på blind 2 må du nok pope litt mer
..rotasjonen på railen... gå gradvis mot venstre (viss det slik du tek 3arane dine) heile tida du har kontakt med metallet... var i allefall det som måtte til for at eg skulle få det til..
270 på.. men 270 av er problemet mitt men skal i bakken imårra trur jeg.. så få¨r jeg vell øvd..:D.. baken har jo ikke åpna enda men railsn er der.. de mener det er for lite sny.. og det er sny til magan min,,:/