Hvor kult hadde det ikke vært om Tanner Hall eller noen av de andre store kara hadde dratt på i stor hoppbakke med sine twins?hadde de greid og sette noen triks eller ville det vært for stor fart og lite kontroll?tenkte bare at det ville vært morsomt og se på!
tanner hall drar 720 med V-stil ;)Farten og lengen på hoppet er jo ikke noe problem for de gutta der...tanner kjørte vel baklengs på chads i litt over 50 miles p/h så.rimelig sikker på at de hadde fikset det lett....tenk for ett syn!Ett bra tips for fremtidige filmmakere eller nåtidens filmmakere!
Du kan jo ikke ha spretthopp når du burner i 90 nedover overrennet!! HALLO?! Hva er det dere tenker på? Hoppbakkene er jo tilpasset den flyten du får med v-stil, slik at man flyr langt. Bare å se på når Harald Rønneberg hoppet i hockey i Holmenkollen...han landet såvidt over kulen.
har liten tro på dette med og bygge om hoppet..! Det er langt fra hoppet og frem til der det er bratt nok til og lande. Skal du bygge mer sprett kommer man til og hoppe sinnsykt høyt, og få en vond landing.
Jon Olsson er vel den eneste som har sjans til og komme over kulen.. og eneste mulige triks jeg ser for meg de skal kunne ta, er forlengs og baklengs salto..
å jibbe i hopp bakk er ikke mulig. du får ikke nok fart, pluss at hoppet er bygget slik at du 'faller' av hoppet. det er selvfølgelig ikke noe kick i det. jeg vei, jeg har prøvd i bakke med k-punkt på 60 m.
Bataleon gutta var påbesøk hos meg sist vinter. der bygde vi om hoppet i en gammel k70 bakke. landet vel på mellom 30-40meter. ligger bilde på siden min av sverre selheim som tester bakken. Anbefales...