men vet ikke hvordan jeg skal kjøpe. leter etter noe som er varmt og tåler vann og vind(ikke skall klær) men alika vel er kult og inn. har ikke så mye penger så det trenger ikke være så dyrt
du er med andre ord ute etter den perfekte ski dress; kul og inn, billig, varm og tåler vann.. Oakley medic er jo forresten jævli kul men aner ikke hvor mye den koster. Kan tenke meg den koster en del spenn....
dresser koster fra 3 til mange tusen. orage har mange fete, det har som sagt oakley også! hvis du er keen på å skille deg skikkelig ut... kan du kjøpe noe fett på fretex eller no! det er smuuduteligger powser!=)
JEg har en årets orage operation suit i str L og farge Beige tilsalgs. Den er brukt1 dag i bakken og ser 100% ut som ny, og selges til halv pris 3000 spenn. Kun white water i norge som har den og der koster den 6000. Kommer nok neppe til å treffe på så mange med lik dress. Send en FF mail eller vanlig mail: haugivar@hotmail.com
Nike ACG har et veldig fint sett.. men huske ikj ka da heite.. men eg har acg jakke å bukse.. å da e heilt konge.. tåle vann å e heilt vind tett.. fryse aldri i da.. www.Nike.no kan gå å sjå..