Kjører meg Bergans bukse og jakke! Er så absolutt å anbefale, vantett, vindtett (selvfølgelig), ser kul ut, og er i MANGE modeller. Det er litt vanskelig å finne en bra og KUL bukse til under 1000, men Bergans holder i mange år, slitesterk og bra!
Kjører med Orage, heeerlig bukse, god kvalitet, men ikke i prisklasse 0 - 1000,- desverre =/ jeg vet egentlig ikke så mye om hva som er bra under 1000,- jeg.
hvsi du skal ha tak i bra bukse til under 1000kr må jeg nok dtsverre medele deg at du kansje heller burde ta deh en tur på fretex... der får du nok en ski bukse til godt under 100 lappen.. hehhe..
mitt råd er å spare opp litt penger før du skal kjøpe deg bukse..med mindre du vill se ut som en danske da hehe
Har sett burton bukser til 1000spenn i bergen. De er ikke særlig vanntett, rett og slett ikke i det hele tatt.... Men det pleier ikke å regne på fjellet...selvom om det har regnet på 3 av mine 15 turer til Voss i år mot 0 av 120 i hemsedal i fjor. kommer an på hvor du er, men spytt i litt ekstra så kan du få en vanntett, vindtett og pustende bukse. Det er verdt det det kan jeg love deg. Det er vanvittig irriterende å fryse på ski fordi du er våt.....SØKKVÅT!!!!! Da hjelper det ikke at buksen er kul, dor da er alt hat uansett....
om du ikke bor så jævla langt unnan lillehammer så ta tur`n til roger hjelmstadstuen å jon odden.. har helly hansen bukse å jakke.. tru e fikk d for 600 pr del.. brett å bindinger til 200 å:)