Denne mailen ble sendt:
GÅR RETT PÅ SAK: Hei, venn av meg kastet i helgen en snøball på idol - kristian mens han sto og sang. Endte med at han ble kastet i bakken av snowshow "vakter" Greit nok, å kaste snøball på noen som synger er i og for seg ikke en god handling.Men nå kommer jeg snart til det sjokkerende i denne teksten. Da Idol Cristian hadde blitt kastet snøball på, ble han sint (hvem blir da ikke det i en slik situasjon?) Deretter kommer selveste "bærumskjekkasen" bort til kompisen min mens han ligger nede, og begynner så å sparke og slå han. Mens han ligger nede på bakken og blir sparket av "ungpikesjarmøren" fra Bærum, står deres snowshow "vakter" og ser på. Tja, spørsmålet blir vel: Hva er vaktene der for? For å stå og se på at kameraten min blir sparket og slått av en tidligere idol deltager mens han ligger nede? (PS: Det finnes trolig vitner som kan gjenfortelle den samme historien som meg. Av respekt for min kamerat har jeg valgt å ikke navngi ham. Han vurderte politianmeldelse og å gå til BA en liten stund, men det er ikke lenger aktuelt. Dere skal være rimelig takknemlige for at han ikke gjorde det, for jeg tror at det hadde svertet snowshow sitt rykte.)Jeg synes at en offentlig beklagelse (på deres hjemmeside, kanskje?) av Cristian Stensengs oppførsel burde være en selvfølge, og at dere lover at slikt ikke skal skje igjen.(Dere kan godt svare meg på mail, men jeg ønsker ikke å kommentere saken ytterligere).
Jeg kommer med svaret deres når jeg har mottatt det.