Hei:)

Jeg er en 18-åring som har kjørt snowboard siden jeg var 8, har gått totalt lei de siste sesongene, ergo blitt lite kjøring, og nå har jeg helt nylig gått over til twintip.Greia er: kommer til å fortsette med twintip, liker det MYE bedre, problemet er at jeg er flink på snowboard, men har ikke peiling på twintip .. så dere kan bare tenke dere til hvor sinnsykt kjip overgangen er når det gjelder å jibbe i parken.

Siden twintip jibbing har tatt såpass av de siste årene, regner jeg med mange har sikkert vert igjennom det samme selv?Noen som har gode tips på hvordan denne overgangen kan gå litt lettere? evt. hvordan jeg skal øve, osv. (kjøre mye fakie? virker logisk..)

Testa skia for første gang i går, og merka kjapt at f.ex spinning er veldig annerledes fra brettkjøring .. jeg klarer ikke engang å fullføre de siste 50-60gradene på en bad-looking 360 på en minikicker ... Hjelp meg!!! =p åssn i hel***e spinner jeg på ski? (regner foresten med jeg får samme problemet når jeg kaster meg bakover? trenger pointers der også:P)

- Veldig frustrert nybegynner.

ps. Om gear skulle ha noen innvirkning på dette:Fujative06 - Marker 14 - Lange 85FR