jeg har klart på en eller annen måte å få det feste på ene sia av pluggen til å løssne så pluggen er skev... så har ikke fått kjørt noe i denne vinterferien enda:(
eg har bindingen og syns han e veldig god. Han e veldig presis og e tøffare enn mange andre bindinga...men det minuset e vel at dei e veldig dyre. Er veldi fornøyd med mine...har px12
har fått en salomonbinding i ræven og jeg fikk blåmerke på størrelse med toppen av staven og sprengt blodåre..... har ikke blitt plugget av px12'en så langt!
har rossignol axial2 jeg, nesten lik look sin, aldri fått pluggen i baken nej. HErlig bindig ! Landet du dybt så skal det vel mye til å sette seg på denne pluggen.. Den er tross alt ved hælen! Du lander mellom skia i tillegg :P Tror ikke mange har erfaring med det nej.
Jeg har en følelse av at alle salomon brukere tror de har det beste på markedet? er det bare meg eller..?
fordelen med look er at pluggen sitter så tett på skoen, har aldri fått den i baken, men derimot med marker fikk jeg det ganske ofte, har ikke prøvd salomon så det veit jeg ikke noe om.. har du prøvd look kenntha?
helt dum?! hvis du skal få look pluggen i ræven må du jo faen meg lande med ræven over skia! og det vil si ut på siden, man lander med ræven MELLOM skia, ikke oppå...herreugd ass! look forevah!