Sportsbutikken er såvisst ikke den mest useriøse parten her. For det første har ikke dette noe med justering av giren å gjøre. Såpass klarer vel du å skjønne. Alle sportsbutikker i norge som selger sykler har kompetente folk som klarer å reparere og justere. Han sier jo selv her at butikken har tatt det videre til shimano her. Så her vil jeg si at du bommer stygt. De forsøker ikke å skyve tilbake ansvaret. Herregud. Det ser ut som om dette er en mandagsgir som har en eller annen skjev del inni seg. Siden hardrocx er så useriøse bør kanskje butikken bare skifte hele giren og sende krav om tilbakebetaling fra hardrocx. Sport1 er vel kanskje en av de mest seriøse sykkelforhandlerene i landet siden de selger merker som ikke er tatt inn for å få maks kalkyle, men kvalitetsmerker som f.eks Merida,Specialized,Scott osv. Har ikke hørt noe negativt om hardrocx, men alle har jo gode og dårlige erfaringer med alle sykkelmerker. Jeg foreslår at du ringer importøren av hardrocx og konfronterer de med problemet, evt går til forbrukerrådet. Men for all del. Ikke gi alt ansvaret til butikken her. De prøver nok så godt de kan.