Jeg kan bekrefte fra sikre kilder at de skal starte opp et test prosjekt til sommeren. Manglen på ildsjeler vil jeg nok påstå er et sant utsagn, men det kan Trysilfjellet skylde seg selv for. Jeg har i mange år bringt opp temaet for administrasjonen i Trysilfjellet, ut noe positiv tilbakemelding. PGA dette har nok det lille miljøet som en gang var, død fullstendig ut. Nå er det kun jeg og en kompis av meg (som jeg vet om) som sykler. Vi var på Hafjell stortsett hver helg fra åpning til avsluttning i år. Pluss en lang weekend i Åre.

Jeg har også sagt klart i fra til Trysilfjellet at både jeg og kompisen min med glede tar i et tak og hjelper til med å stable et sykkeltilbud på beina. Men 2 stk ildsjeler er nok desverre ikke nok! Så om noen andre her på FriFlyt skulle lese dette, og føle en trang til å hjelpe til med å utvikle et sykkelmiljø og tilbud i Trysil, så har jeg riktige de kanalene og kontaktene så vi kan få igjennom et hjelpende tilbud. Bare si i fra, send en PM eller svar her på tråden. Så skal jeg ta kontakt med de i Trysil.