nå kan jeg med glede fortelle dere at peppes fun park på geilo (fugleleiken) er oppe!! railsa kom i går og tråkke maskin kjørerene og resten av folka jobba til godt over 00:00 med å få de opp i natt. wallride---2 rainbow boxer----kink box-----c-box-----down rail-----battleship-----og flatbox er kommet opp. det eneste som gjenstår er en svær anaconda/rollercoster. Den kommer opp i dag.. og jeg skal teste den i mårra.. alle railsa er jævla digge!! så nå er det bare å få ræva i gir og kommer seg opp hit ( den siste settningen var til norges litt bedere jibbere og snowboardere.. ikke til dere dansker som bare kommer å ødelegger!!! =) hope i see u alllll next week!!
rails er ganske breie.. over normalen..det er digg å ta rail spin og sånn da. fikk ikke tatt så mye i dag..de hadde ikke fått preppa løpa så vi måtte lage landinger.. men de har tråkket både løypa og landingene og mest sannsynelig fått opp anacondaen så jeg gleder meg til i mårra. det er litt gap fra hoppet til railsa.. det kunne vert mer. men jeg syns det er digg. wallen er ca. 2m høyere enn den minste wall raiden i hemsedal. den er sånn passe stor for gjenomsnittelige kjørere.
så er det den løpa som ligger til høyre for den løpa med half pipen i. før var det hopp der.. men de har de tatt vekk. så nå er det bare ett hopp der og 13 rails + half pipe.
`satte 900 uten grab på øverste der i vinterferien, var kongefett, men tryna på 720 tusen ganger, I påska blir det 1080 og sw5/7, maybe lincoln, faen så jeg gleder meg til å komme opp, synd at jeg ikke er i parka før på søndag.
masse snø i bakkene.. ikke tenk på det. alle railsa skal vere ferdig nå. det blir en slaks åpning i mårra med en slaks rail jam etter på. jeg har enda ikke fått prøvd anacondaen.. men tror den er ferdig nå.. gleder meg no sykt til i mårra!!! si hei vis dere ser meg a... jeg har svart bukse og jakke.. og grønne dragon briller og k2 fujative ski. snx