først og fremst vil jeg vite om noen har gode / dårlige erfaringer med "Look PX12 Lifter" om du vil anbefale de? hvorfor, hvorfor ikke? :P ellers kan dere jo dele info om gode dårlige kjøp så alle kan lære litt av hverandre ^^
Hei, har look px 12 (samme bindingen uten plate under) den knakk etter 3-4 turer, dvs bakdelen av bindingen, hælstykket knakk slik at hælen faller ut mye enklere nå enn før, ellers en kjempe binding
bindingene som "matcher" elan mo2 skia er dårlige. .. . jeg kjørte med de i 10 dager. .. Bak delen av bindingen knakk (den du presser ned for å få av skia) Den knakk rett av når jeg landa på railen. . .. Det er jo ikke akkurat trygt da men. . .
Jeg har Look px12ti (uten plate, eller lifter om du vil) på mine proriders og de funker perfekt..Spørs jo hva de skal brukes til, men jeg kjenner mange som har de uten titan også og ingen har noe å utsette på de som jeg vet. Skal visst være en av de bedre bindingene i denne prisklasse.Lifteren er jo bare litt oppbygd for mer bakkekjøringsbruk...så den er nok bra den også.
har ikke dem selv men har en kompis som bruker dem. de går jo for å være bra. og han har ikke hatt noen problemer med dem. om du har store problemer med bindingene: hva med å reklamere i butikken hvor du kjøpte dem?