noen tips om hvordan man tar 540??
Er ikke verre enn og ta i litt mer enn på en 360, prøv å fest blikket på landingen etter du har kommet rundt 360 grader.
men jeg klarer jo 360 lett..på små hjemmelaget hopp...men klarer det ike på større, så jeg veit ikke. skal jeg prøve å dra litt mer til med armene?
jeg var i varingen i dag..tok 360 på hoppa der.. men jeg stoppa liksom på 360'en med arma..skal jeg prøve å fortsette til 540 da??
bare fortsett å se over skuldra..
jeg ser da meg ikke over skuldra!! hva mener du? ser rett fram jeg.
det er jo bare å ta i litt mer en viss du tar en 3'er.. altså bare dra på litt mer.. simple as that...!
aå må man jo se dn veien man spinner (over skuldra). så lenge du fortsetter å ''se'' vil du fortsette å spinne...
kan du 360 er d som sagt bare å ta i litt mer og fortsette å se etter landingen
skjønner det nå! skal prøve det neste gang jeg er i varingen..men tar imot mere tips;)
prøv og dra til sikkelig første gangen du skal prøve 540,kan hjelpe mye.
er det viktig å feste blikket på landinga, så bare flyter du rundt siste 180en!
skjønner ikke hvorfro det ikke går..var i varingen i går!! men klarer det fortsatt ikke selv om jeg klarer 360 lett!!
Tipper du stoppa etter 360, selv om du hadde nok air til å ta 540? Ta litt da, ikke vær redd for å tryne :P Du "prøver" ikke :P Viss du fatter
jeg tror jeg nok stopper på 360-en.. skal prøve å ta i litt til. men nå er skisesongen på varingen over så det kan hende jeg ikke får prøvd før til neste sesong:(
bor du rett ved varingen? kan jo kjøre noen ganger til da.. bare det at du må gå opp..;)
men er det lov?? det er ikke så veldig gøy, akkurat
det lov å drive å gå opp å ned i varingen nå som det har stengt??
det må jo være lov, jeg har hvertfall gjort det i Steinmone, og de sa ingenting.....
Det burde være låv da...Hva taper de på det ?