hva gjør de proffe skikjørerne på sommeren
kjører på et sommerski sted eller stikker utenlands.. du må høre med dem da vett..
Om sommeren sitter alle de proffe hjemme og drikker cola og vørterøl mens de ser på skifilmer fra sist sesong.
Neida, det er nok som Daddy Haugane sier.
du kan jo alltids starte med in-line agressiveda lærer du fort god railing til neste vintersesong
de er jo på isbreer å sånt.. folgefonna foreksempel.. de trener vel også en del på trampoline..
de aller beste som jon olsson, tj, t-hall osv. drar til New Zealand om sommern og står på ski der!! NZ snowpark...
Det er nok i en sånn en de bruker tiden i om sommeren
Las Lenas..
ikke fullt så proffe som Ollsom & co. lever nok et nokså normalt liv. Håkonsen spiller f.eks. fotball om sommeren.
og dukker opp igjen rundt november/desember
De semiproffe, jobber som snekkere, elektrikere og annet svart/lett tjente penger.
det er digg å chille litt på sommern og gjøre andre ting når man har kjørt brett eller ski i 6 månder.. syns jeg
e proffe drar til speider camp om sommeren og chiller i skogen:)
drar vel til fonna eller stryn,og er på camp der.
Regner med at de toppen trener en del styrke og koordinasjon og sånt. Frikjørerene trener vel i tillegg kondisjon og sikkert. Jobber kan det hende noen av de gjør og. Drar rundt for sponsorene sine og sånt. Og sist men ikke minst, sommerski!
De drar vel til Fonna eller Stryn som alle andre
Fonna er en glaasaak!
i usa er det en geddigen (verdens største tror jeg) sommer park:D:D:D:D:D:D:D:d der er det jævlig manggge goooooooooode
jeg og mister bbp skal til usa i sommer.jeg vet at candied, andreas og charles skal dit
sikkert til stryn og sånn ( de norske da)
drar vel til sommer skisentere i sommerferien og før det så henger de fleste norske jibbere på friflyt..-.
de ser på tv og bi veldig fett.
Drar kansje på Stryn og Fonna og trener...
Tanner Hall vet jeg drar til NZ Snow Park om sommeren!;D