Her inne på forumet er jibbegutta våre store helter. Personlig har thovex alltid så å si vært som idol for meg å regne. Men hvor mye skal det egentlig til å nå toppen i en bitte liten nisje som jibbing? En ting er at det er mange som står twin-tip, men hvor mange er det egentlig som harbarket satser på å være god i denne idretten? Dermed er min påstand at alle med normal motorikk og litt mot kan bli toppjibber... hvis man står på ski hver dag fra morgen til kveld. For å bli god i andre idretter må man satse hver eneste dag. Det er det ikke mange som gjør. Så: nesten alle som jibber gjør det en gang i uken som en arti geskjeft (ikke noe galt i det... ski er det feteste i verden...) Men, med fortsåelse for et upopulært innlegg: Nivået er ikke så høyt som vi skal ha til det til i jibbing, da denne idretten for de fleste er en "få frisk luft i fine omgivelser"- idrett... Tipper at 90% av de som jibber hele dagen også er "best" i idretten" jævli vanskelig å uttrykke det jeg mener her, men d er forsøket verdt,,, :p