Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Dirt/Freeride/ DH test ? (Friflyt!?)
#7276 09/06/2009 11:48 PM
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Heey

Jeg lurer på hvorfor ikke det har blitt gjennomført omfattene tester av sykler i sommerutgavene til Friflyt. Som det blir gjort med ski/snowboard i høst/vinterutgavene.

Det er kjempeforhold i Norge for testing og jeg tror veldig mange ville hatt stor nytte av å sett hva de gode gutta som virkelig kan sykle gir oss ikke fult så gode, en pekepinn akkurat som med feks ski. (Jeg har hat stor nytte av vintertestene, THUMBS UP, for det)

For det er et virvar av merker og modeller ute på markedet og det er greit å få vite de beste bruksomeråder for den evtuelle sykkel, for at kjøper skal gjøre et riktig valg;)

Jeg vet det kan være vanskelig å få lånt nok sykler til en omfattene test, men det hadde vært på sin plass, siden friflyt skal være et Helårsblad, syns jeg det skulle vært testing av utstyret til en av de største sportene om sommeren.

Dette ble rotete men dere skjønner pointe folkens!

See ya, in tha slops=)

Re: Dirt/Freeride/ DH test ? (Friflyt!?)
Toppturfrelst #7277 10/06/2009 12:25 PM
Entusiast
Entusiast

Nå har jo Friflyt eierskap i Terrengsykkel, og tror det ville blitt litt kannibalistisk om Friflyt skulle kjøre i gang DH-test osv.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå