|
 Sarah Burke
|
Medlem
|
OP
Medlem
Har dere sett henne i FHM? Syns hun er et dårli forbilde for andre jibbejenter når hun viser seg fram i bhen i et så kjent manneblad.
|
|
|
 hi hi
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
|
|
|
 jasså
|
Medlem
|
Medlem
ja du syns vel det du. Gjør meg absolutt ingenting, jenter må få gjøre som de vil. Er jo ikke noe dårlig forbilde selv om en stiller opp i FHM.
|
|
|
 i norge
|
Entusiast
|
Entusiast
i norge har vi jo marte lise karlsen som viste va frikjøringsbrudarna kordan sjer ut under boblejakka! sånt blir man jo glad av!
|
|
|
 WAS?
|
Entusiast
|
Entusiast
Null av ti poeng til deg...
|
|
|
 Hmmm
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
snodig...slike uttalelser pleier å komme fra knallharde, skallede feminister med hår i rævva og 150 kg på vekta, og ikke ikke 13-åringer med påbegynnende hår på fanten og hormoner så smått boblende ut av hypfysen. Eller....? Egentlig: det verste pisset jeg har hørt! God natt!
|
|
|
|
|
|
 Rettelse
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
hypOfysen(tror det er der hormonene begynner å komme fra)Takk for i dag!
|
|
|
 jenter...damer...
|
Fersking
|
Fersking
I løpet av en skisesong ser man at det ikke bare er mennene som stiller opp i trang boxer. Hvor mange ganger har ikke vi sett Marit Bjørgen og de andre langrennsløperne i bikini i Se og Hør? Hånballjentene i tilnærmet lik ingenting?og for ikke å snakke om dame fotball landslaget som vi kjenner kun fordi de har stilt opp halvnakne i Se og Hør eller et annet sladreblad??Sarah Burke er en utrolig god skikjører, med en kropp som hun kan være stolt over..hvorfor i alle dager skal man forvente at bare fordi hun har tupper i bakenden på skia så kan ikke hun stille opp i FHM?? Dessuten...så er vel FHM et relativt ok blad, som mange mennesker leser. både kvinner og menn:) kanskje det tilogmed kom no god reklame for vår skisprot utav den repotasjen??? hvem vet?
|
|
|
 !
|
Fersking
|
Fersking
|
|
|
 litt flau...
|
Fersking
|
Fersking
Er litt flau over at noen fra skodje kan si noe sånt, selv om du bare er 13 :p En annen ting, hvorfor leser du FHM? Mye som ikke egner seg for en 13-åring i det bladet...
|
|
|
 Re: Sarah Burke
|
Avhengig
|
Avhengig
Er ikkje akkurat nødvendig å lese FHM for å få med seg at ho har gjort det. Har t.d. vorte nevnt ein god del gonger både på Newshoolers og her på Friflyt.no. Sarah får gjere kva ho vil, og ho er ikkje verken den fyrste eller einaste som har gjort tilsvarande. Kristi Leskinen t.d. gjorde akkurat det same for eit par år sidan eller noko slikt.
|
|
|
 ser ikke problemet..
|
Medlem
|
Medlem
hva er det på slike bilder du ikke ser på en strand? trodde nå ikke at norske småtasser satt og hadde samme meninger som de mest konservative republikanerne i USA...men hvis du synes flotte jenter som blir avbildet er bad, så for all del..
|
|
|
|
|
|
 syke syke mann
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
|
|
|
 :)
|
Fersking
|
Fersking
gjør ikke meg noe at hu viser litt hud, sarah burke er jo drit fin!
|
|
|
 DEILIG
|
Medlem
|
Medlem
Hun er bare drit deilig hadde ikkje gjordt noe vist hun ville vist mer hud! IF YOU KNOW WHAT I MEAN?
|
|
|
 jibbern 13
|
Entusiast
|
Entusiast
kan det tenkes at jibbern 13 heller litt skjevt?
|
|
|
 ...
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Kanskje han er sur på at hun stilte opp i bh'en. Han hadde kanskje håpet på å se det som er under for første gang, hehe
|
|
|
 bare lurte
|
Medlem
|
OP
Medlem
lurte bare på va dere mente om d. jeg er verken homse eller leser fhm bare så d er sagt. trekker tilbake d jeg sa om at hun var et dårlig forbilde også.
|
|
|
|
|
|
 Jaja jibbern13...
|
Medlem
|
Medlem
Med den holdninga der kommer nok SV-ungdom og hanker deg inn rimelig fort... lykke til 
|
|
|
 jaja
|
Entusiast
|
Entusiast
tipper du blir populær nå jibberen 13, men kan ikke du ta å presisere hvofor noen som representere ski-sporten blir dårlige jibbere bare de viser litt hud?
|
|
|
 hvordan
|
Medlem
|
OP
Medlem
hvordan skal jibbinga bli da viss alle bare går rundt og viser seg halvnakene da? skal d bli slik at d er viktigere hvordan du ser ut enn hvor god du er på ski?
|
|
|
 ...
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Eeeeehhh, man vinner konker og sånn fordi man er GOD, ikke fordi man poserer halvnaken i et blad da, jibbern 13. Hvis du ikke har skjønt det enda, så kan du gå å legge deg. Det er vel snart leggetid for deg og, er det ikke?
|
|
|
 hk_
|
Entusiast
|
Entusiast
delvis enig med det du sier, man vinner konker og sånn men flm har jo en del og si det også da.... synes mike wilson drar mye sykerere og smoothere (se hitlist) triks enn tanner selv om tanner har vunnet flere konkurranser.....
|
|
|
 hk_
|
Medlem
|
OP
Medlem
jeg vet at man vinner konker fordi man er god. jeg er ikke så tjukk i hue altså. men hva syns du er viktigst, at hun er god på ski eller er sexy i undertøyet?
|
|
|
|
|
|
 Faen du er dum ass jibbern 13
|
Entusiast
|
Entusiast
Hva var problemet med å diskuterer dette i utgansgpunktet... om sarah burke er et dårlig fobilde for andre jibbejenter, hva er seriøst oddsen for at det finnes flere jibbejenter i verdenstoppen som er heite og er villig til å bli avbildet i FHM. Dette innlegget var laimt lizm
|
|
|
 Faen du er dum ass jibbern 13
|
Entusiast
|
Entusiast
Hva var problemet med å diskuterer dette i utgansgpunktet... om sarah burke er et dårlig fobilde for andre jibbejenter, hva er seriøst oddsen for at det finnes flere jibbejenter i verdenstoppen som er heite og er villig til å bli avbildet i FHM. Dette innlegget var laimt lizm
|
|
|
 jaja
|
Medlem
|
OP
Medlem
like dum du, som sender inn samme innlegg to ganger
|
|
|
 Drit i d
|
Medlem
|
OP
Medlem
Bare drit i alt i disse inleggene. d var et dårli tema. legger denne diskusjonen død. beklager at jeg skrev d. skal tenke meg bedre om neste gang jeg skriver noe her
|
|
|
 ...
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Lær deg å skriv norsk først, så kan vi ta deg litt seriøst iallefall.
|
|
|
 Slow down, kids!!
|
Entusiast
|
Entusiast
Vær så snill, gutten er bare 13 år, så ikke slakt ham som om ham skulle vært en morder!!! Jeg skjønner at mange karer har en trang til å engasjere seg i dette innlegget, for å bevise sin streithet. Den er jeg helt med på!! Det er ingen feil at skijenter lar seg posere i manneblad. Men et sted går grensen, "twintip 13" har hevet det hvite flagget, så det er ingen grunn til å kritisere ham mer nå!! Og til deg hk_: Hvis du vil at jeg skal lære deg og/å-regelen, så kan jeg gjerne det;) "Og" bruker vi når vi opererer med to sidestilte verb;) Det er ikke så gøy å gå i sin egen felle vet du;)
|
|
|
|
|
|
 Jeje
|
Fersking
|
Fersking
Det her har jeg egentlig ikke no stor mening om. Jeg synes det er helt greit. Det er jo sånn det er i dag. Men jeg synes det er litt lavt å hakke ned på folk pga. alder. Går vel an å ha meninger selv om en er født etter 1990? Burde i allefall gå an å gi et ordentlig svar, eventuelt la være å svare, dersom en er så mye eldre og "visere."
|
|
|
 ...
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Faan, glemte den siste e-en i skrive. . .
|
|
|
 Sarah 4 life
|
Fersking
|
Fersking
Er du syk man,det er jo bare nice det da.noen som tør og vise litt hud;)Stå på burka
|
|
|
 Link..
|
Fersking
|
Fersking
Jeg kunne aller helst tenkt meg en link slik at jeg også kan få se disse bildene!!
|
|
|
 ...
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Her er siden: http://www.fhmus.com/girls_girls_of_fhm_article.asp?idx_id=401&cnl_id=1&stn_id=1
|
|
|
 Nice
|
Entusiast
|
Entusiast
|
|
|
 ...
|
Nytt medlem
|
Nytt medlem
fine bilder, ikke noe galt i det det der nei. he he.
|
|
|
 bilder?
|
Fersking
|
Fersking
personlig leser jeg bare artiklene i FHM, men vent til Twintip13 blir Twintip15 så får vel pipa en en mer skitten lyd skal dere se;D
|
|
|
 Haha
|
Medlem
|
Medlem
Dagens beste svar! 
|
|
|
 samma d da
|
Fersking
|
Fersking
uansett om Shara stilte opp i FHM, så mener jeg ihverfall at hun ikke blir et dårlig forbilde. De fleste idrettsutøvere driver med idretten sin fordi de synes d er artig. Ikke for å være et jævla forbilde for små snørrunger (tenkte ikke på deg nå twintip13).Til Twintip 13; ikke vær så jævli pushover. Stå heller på meningene dine å drit i hva andre sier.Og til dere andre, fy faen dere skriver mye dritt bare fordi noen ytrer meningene sine. 
|
|
|
|
|
|