Hehe, digger litt konstruktiv kritik jeg ass!! Men vil påpeke to ting som jeg reagerer på. VI er ikke kids!! nesten alle i jib-team er over 18, eldste man er på 27! og, har klippa det fort her, får jeg vil ikke vise hele klippa før i filmen, sånn som i delen te disch i filmen blir klippinga kortere og kortere siden musiken øker... "prøver å få te den følsen, "faan jeg vil se resten av klippet" Noe dere kansje har fått fordi det irriterer dere..
Er også klar over at jeg ikke er verdens beste på film, men prøver da.. i vinter har det blitt litt slapt, får hakke hatt eget kamera, alt har vært lånt, stativet mitt har vætr ødelagt.. så har gitt litt faan, men fortsatt fått reist litt å fått filma mye rart:P men uansett, det har vært drit moro i år, og til vintern blir det nok enda litt mer seriøst med tanke på filming, nå som vi har ordna eget.. (selvom detta er ganske dårlig utstyr, vi er ikke akkuratt gutta med får mye penger)
men om ikke mindre, sjekk ut filmen får all den råe musikken vi kommer te å bruke:P blir mye rart!!!
Nye tacky teasern var feit da!
Med sinnykt vennlig hilsen trøtt Per Stian Wølneberg