Tredje og siste Trailer fra jib-team og tropp 5700
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
Alle god ting er tre, nå har dere sett en pre trailer, en teaser og nå kommer selve hovedtrailern... Gidder ikke skrive så mye her, liker du å lese kan du gå på www.jib-team.net står endel der.. Der ligger også Trailern, verdt og sjekke ut! Vil bare takke alle som har verdt med på detta prosjektet i år! har vært jævli moro!!! Og filmen vil ha premiere på fjellfilm festivalen i Hemsedal, møt opp dere som kan! er griserått!
|
|
|
 ...
|
Entusiast
|
Entusiast
Jeg ser at du har fått samlet opp mye bra materiale, Per Stian. Hvis jeg kan få lov til å gi et lite tips, vil jeg gjerne trekke fram hvor viktig det er at filmen får en karakter. Ikke for å kritisere Beaver club, men jeg syntes egentlig at den manglet en karakter (noe war òg gjorde.) Level 1 productions er et stjerneeksempel på hvordan kombinasjonen av skiklipp, naturklipp og passende musikk passer til skifilmer;) Lykke til med redigeringa!
|
|
|
 ...
|
Entusiast
|
Entusiast
Jeg ser at du har fått samlet opp mye bra materiale, Per Stian. Hvis jeg kan få lov til å gi et lite tips, vil jeg gjerne trekke fram hvor viktig det er at filmen får en karakter. Ikke for å kritisere Beaver club, men jeg syntes egentlig at den manglet en karakter (noe war òg gjorde.) Level 1 productions er et stjerneeksempel på hvordan kombinasjonen av skiklipp, naturklipp og passende musikk passer til skifilmer;) Lykke til med redigeringa!
|
|
|
 hehe
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
å sammenligne not again med the beaver club er som å sammenligne fitte med en boksåpner
|
|
|
 hehe
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
blir mye kult, tull og fylle klipp... ikke bare ski kjøring
|
|
|
 ...
|
Entusiast
|
Entusiast
|
|
|
|
|
|
 gleder meg
|
Entusiast
|
Entusiast
blir filmen lagt ut på www.jib-team.net?
|
|
|
 Drit bra...
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
drit bra persi... not again blir dritbra! perstian er kul og flink og best i verden... kan jeg få msn adressen din?
|
|
|
 ay,ay,ay,Per!
|
Entusiast
|
Entusiast
|
|
|
 Re: Tredje og siste Trailer fra jib-team og tropp 5700
|
Avhengig
|
Avhengig
Sigbjørn:Kvifor skriv du på bokmål? Yellow Fellow:Om de skal leggje den ut for nedlasting, har du vurdert å komprimere den med XviD? Trur det gjer litt betre resultat enn kva ein kan få med Windows Media. Gler meg til å sjå den ferdige filmen.
|
|
|
 heh
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
sigg skriver på bokmål så alle damene han har lurt ikke ska skjønne hvem det er.. lover boy gangser!!! hahaha! Har tenkt på litt kompremerings programer, eventuelt sorenson squeeze
|
|
|
|
Avhengig
|
Avhengig
Vil du bruke XviD kan du anten installere codecen so den kan brukast direkte frå redigeringsprogrammet, eller eit program som AutoGK. Det er veldig enkelt og greit: Du kan bestemme ein viss storleik som den ferdige fila skal verte, eller kvaliteten på ein skala frå 1 til 100. Oppløysninga (berre den horisontale, den vertikale tek programmet seg av) endrer ein under "Advanced settings". XviD-codecen kan lastast ned her:http://www.koepi.org/xvid.shtml AutoGK kan lastast ned her (XviD er inkludert i den fila, so du treng ikkje laste ned den for seg):http://www.autogk.me.uk/index.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=1
|
|
|
|
|
|
 Bra
|
Medlem
|
Medlem
Bra film! Masse bra kjøring, og fin filming
|
|
|
 takk for tipset
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
ska se nærmere på det når filmen er ferdig:)
|
|
|
 Likte ikke teaseren
|
Entusiast
|
Entusiast
- rotete og uclean, dvs masse klipp og tull hele tiden (som i nye tacky teaseren)- syntes ikke musikken passet- dårlig kvalitet- dårlig filming og vinkler og sånn generelt med få unntak Det som er dumt er at dere har så sykt bra skills på ski, men selve filmene og siden deres virker ganske amatørmessig. Ta en titt på www.zehfamily.com Dette er rake motsetningen av dere, gutta hakke særlig skills sammenlignet med dere, men filmingen, kvaliteten, layouten og redigeringen går deres en høy gang spør du meg.
|
|
|
 Ta deg ein bolle...
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Synst da e drit fett at Persi skille seg litt ut frå alle andre å velge spensti musikk som ABBA! De e konge...Da andre du sa e di meining... Kan vedelte meininga om da... Dessuten har eg litt dårlige erfaringa me deg, da real jibber... eller "PimpMySpin!" som du heite no...
|
|
|
 wow...
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Dessuten va da keeeelasseforskjell mellom jib-team og dei andre folkene du snakte om... og kameravinklane til dei folkene va heilt på tryne og, spør du meg!
|
|
|
 Til Sigbein
|
Entusiast
|
Entusiast
Faen vits med å påpeke at det var "keeeeelasseforskjell" da? Leser du innlegget mitt ser du jo at jeg vil fram til et poeng, at jib team kidsa er mye bedre på film men lager side og oppsett som ser ut som det skulle vært gjort i paint lissom.... hadde de hatt en clean nettside og clean/fresh redigering (ååååååhh, subjektivt seff DAAA (!!!) ) så hadde det vært twice as fett fordi da hadde de vist at de faen kunne stå på ski OG lage film/side Og faen ta dere da som sier "ta deg en bolle" o.l Klikker helt out of league bare fordi jeg er den eneste duden her som kritiserer noe med denne teaseren, Er laimt å kritisere andres meningr når en bare kommer med konstruktiv kritikk LOL
|
|
|
|
|
|
 hehe
|
Entusiast
|
Entusiast
Eg trur at du Pimpmyspin bør passe deg, ellers hente siggen Shiest D som skyt deg!!!
|
|
|
 1
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Likte den godt og gleder meg kjempe masse til filmen kommer ut på nett. Mye syk kjøring men kansje litt mye flash overganger og klipping. bra!
|
|
|
|
Avhengig
|
Avhengig
Må støtte PimpMyspin her. Det må vere lov å kome med begrunna kritikk utan å få slike tilbakemeldingar. musikken er ein smakssak, og det vil det alltid vere. Folk likar forskjellig musikk. (Det er forøvrig ikkje akkurat fyrste gong Abba vert brukt i ein skifilm heller, so nytt er det ikkje.) No har ikkje eg vore inne på Zehfamily.com, men eg er einig i at Skifilm.net ikkje er den flottaste sida eg har sett. No er ikkje sida det viktigaste, men det er no kjekt å ha ei bra side òg. Til traileren, som eg ikkje har kommentert:Likte den ikkje so veldig godt fyrste gong eg såg den eg heller, og det av fleire grunnar. For det fyrste er teksten til tider vanskeleg å lese (gjeld ikkje berre denne traileren når eg tenkjer meg om). Greit at det er den stilen de har valt, men det fungerer ikkje so veldig bra. I tillegg synst eg ikkje klippinga var so veldig bra (for mange klipp, for mange korte klipp), og at den var for lang, rett og slett. Og berre for å framheve det, før Sigbjørn skjeller ut meg og: Dette er mine personlege meiningar. Kven som helst kan meine noko anna, men ein kan ikkje seie at det eine er rett og det andre er gale.
|
|
|
 "pimpmyspin"
|
Medlem
|
Medlem
jib team kidsa? fresh teaser! hvorfor akuratt zehfamily greiene? finnes mange andre sider som er bedre ass.. field f.eks!
|
|
|
 shit,man...
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
No, høyres eg ut som ein idiot her... Ikkje imot at de kjem me kritikk!!!!!!!! Ikkje missforstå.. me trur ikkje me e perfekte eller noe... kritikk e bra måte å blir bedre på... MEN! Noen av pukntene du krittiserte, va eg veldig ueinig i! Foreksempel, musikken... Eg er sjølv ikkje noe stor fan av abba... MEN, det er "modig" å prøva ut ting som ikkje alle andre gjer... Og www.zehfamily.com... synst det var ei sia med feeet design, men med kjipt, redigerte filmer, med middelmådige kjørara (no, defens, litt frekt, men prøve å diskutera her)... Designet til jib-team bryr ikkje ps seg mye om! Det er filmane sine han vill visa... Sjølv synst eg filmane til persi e drit smude, fett redigert, og kule vinkla! MEN, sjølv om eg kjører for jib-team, betyr ikkje det at eg snakker for jib-team med mine meininga! Sigbjørn Tveit
|
|
|
 ...
|
Medlem
|
Medlem
musikk er jo som sagt smak og behag da.. sjæl så synts jeg musikken er fresh!
|
|
|
|
|
|
 vet ikke
|
Entusiast
|
Entusiast
Trokke du "Burna" meg som du skrev i ff- mailen din... begge fikk fram sine meninger og etter mitt syn var det ingen som burnet noen... (PS: jeg kjører ikke for www.zehfamily.com, men har noen homies der, og det var derfor jeg valgte å bruke dette eksemplet)
|
|
|
 alright
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
Hehe, digger litt konstruktiv kritik jeg ass!! Men vil påpeke to ting som jeg reagerer på. VI er ikke kids!! nesten alle i jib-team er over 18, eldste man er på 27! og, har klippa det fort her, får jeg vil ikke vise hele klippa før i filmen, sånn som i delen te disch i filmen blir klippinga kortere og kortere siden musiken øker... "prøver å få te den følsen, "faan jeg vil se resten av klippet" Noe dere kansje har fått fordi det irriterer dere.. Er også klar over at jeg ikke er verdens beste på film, men prøver da.. i vinter har det blitt litt slapt, får hakke hatt eget kamera, alt har vært lånt, stativet mitt har vætr ødelagt.. så har gitt litt faan, men fortsatt fått reist litt å fått filma mye rart:P men uansett, det har vært drit moro i år, og til vintern blir det nok enda litt mer seriøst med tanke på filming, nå som vi har ordna eget.. (selvom detta er ganske dårlig utstyr, vi er ikke akkuratt gutta med får mye penger) men om ikke mindre, sjekk ut filmen får all den råe musikken vi kommer te å bruke:P blir mye rart!!! Nye tacky teasern var feit da! Med sinnykt vennlig hilsen trøtt Per Stian Wølneberg
|
|
|
 og helt off topic
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
Dere zehfamily, ska dere væra i Hemsedal å sånt, driiiit i å kødd med de lokale a!!! la ihvertfall bønda får væra fred! som om folk som ikke kommer opp gjør nok faan i sentrum kan dere ihvertfall la den delen av Hemsedal som ikke er ment for turister/reisende/besøkende væra fred.. virka som dere pønska på no faanskap med de kjyra...
|
|
|
 ZEHFAMILY
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
er faktisk rimelig kul når det gjelder film kvalitet og internett side, men kjøringen deres er ikke det helt store, unntaket er lars henrik platou, men jib team har jo kjørere av eliteklasse, men min mening er at begge sidene er gode på hver sin side.
|
|
|
 shit, man
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Du har ikkje skjønt de du pimpMYspin!... Du klicha fordi, eg ikkje va einig du... Har ikkje prøvd å slenga noe drit om de bergensteamet heller! Berre fordi eg ikkej va einig i at www.zehfamily.com va så jævli keegh, so trur du at eg har noe i mot dei? Shit, man, du har missforståyy heilt! Du vill jo laga krig du? e de de du e ute ette? I say herregud... Sigbjørn Tveit
|
|
|
|
|