Noen av dere fikk kanskje med seg et av friflyt-forumets lengste tråder gjennom tidene, nemlig innlegget om de nusselige guttene fra Oslo vestkant, som hver vinter irriterer absolutt alle ved å dra den glattbarberte brystkassa si opp i bakken. Innlegget var ihvertfall genialt og provoserte hver og en av samme kaliber som denne PowserProducts!
Det er greit nok at han har en mening om at de rosa JL buksene sine må sitte godt over stumpen, men det han sier om at image teller mere enn skills, er det bare piss! For hvem andre enn slike barbie-gutter, er vel mer gira på å sitte på kulen og sole seg og se på gutta som virkelig kan dra på? INGEN!!!
For all del, bare gjør det! For dere kan jo ikke stå på ski! jeg veit ikke hvor mange ganger jeg har sett slike som PowserProducts pluge seg ned gjennom parken med henda på balla(Noe de tror er Monkey-style)! Ja, jøss! Du drar jævlig mye damer på det!
Til dere andre: Kos dere i bakken i vinter! det blir garantert like fett som i fjor!
Og til deg PowserPikk: Håper det ikke gjorde noe at jeg pissa i softbootsa dine!