Hei.Noen som vet hvem som lager bukse og jakke som er helt syk grønn? Den blir brukt på en av årets skifilmer...den er grise kul...
Er også interresert i andre dresser med retro farger...
kan jo være vilket som helst merke.de har jo forskjellige farger på klærne. men oakley kan de godt være.
har ikke sett filmen, men vet at www.norrona.no har en ganske så knall grønn dress..
Oakley Off Axis eller no sånt. Både jakke å bukse i knallgrønn..
http://www.tramdock.com/tramdock/group/277/c11/s20/b48/Oakley-Mens-Ski-Jackets.html
hadde knallis grønn bukse og jakke ifjor ihvertfdakk
Noen som vet hvilket merke de rød-oransje klærne de bruker i bl.a trailer'n til push.. både jakke og bukse... Evt link?
HellyHansen har også knall grønne klær i år. Og WhiteOut har det. Hvilken film så du klærne i?
Som nevnt tidligere, kan være såmangt.
Begans har også noen "knæsje" farger.
Dte er oakley det er snakk om.I trailern til push er det oakley klær dte går ihvertfall.
Takk for svar alle sammen.Da skal det være mulig å finne den...
Syns det er dritkult med slike farger...
Godt mulig at det er den nye dressen Sweet, den er nokså grønn iallefall. se på www.sweet.no
apropos. har tenkt lenge jeg skulle kjøpe meg rosa (ja ROSA!) klær. noen som vet om hvor jeg finner til menn? :Phar lett litt rundt, men har bare funnet til damer.. er ikke så tøft da lissm.
jeg hadde planlagt akkurat en likens jakke. eller gul/orange jakke. voks ut av fjorårets klær så må kjøpe nye.
De har noen knall grønne bukser på White Water, husker ikke helt merket...
det er det du må se etter!!!
vet i værtfall at de har noen singnalgrønne jakker! har akkurat kommet inn på sporten her=)