Av: JohanKristofers | 2006-11-06 19:06
Nuså... Jag är kanske lite partisk efter som jag kör för Fischer, men tror inte det är så många andra som åkt på skidorna ännu och kan ge ett utlåtande.
Enligt mej har fischer aldrig varit dåliga skidor, kanske förra säsongens (gul-blå), men det dåliga ryktet bygger på att dom aldrig satsat på friåking och designen som varit helt förfärlig...
Hur som helst... Addicten, tycker jag är den mest genomtänkta twintip skidan som tillverkats hittils (i alla fall av de jag sett). Att skidan är HELT symetrisk+att stålkanterna är förstärkta så de inte går sönder lika lätt när man railar. Tycker inte det är besvärligt på något vis att de är 114-84-114, bara spännande med nytänkande... Men det är som dom skriver, det Är en krävande skida och jag kan förstå om folk kan tycka att den är lite hård... Men har man musklerna så blire Party heeela dagen
Fant dette på Freeride.seSyns skiene ser kule ut.Har selv kjørt Scratch FS og Salomon 1080 Foil.Begge gode ski.Foilen er vell mere allround og kan brukes i pudder.FS er dårlig i pudderet..Lette ski begge to.