Ja, hvordan påvirker justeringene faktisk kjøringa for de som liker seg i parken? Så vidt jeg vet er ingen linjer ferdige ennå. Er det noen som har sett tegninger? Jeg har ikke.
Ettersom jeg ikke er eller blir noen jibber, har det ikke noen stor innvirkning på mine skidager. Men jeg skjønner veldig godt at mange bryr seg. Det skal dere gjøre.
MEN:
Hva hvis det blir fetere linjer for alle på denne måten? Blåparken fikk de fleste turistene bort fra parken, gjorde den ikke? Men jeg er enig i at kun et hopp og en corner i linja triangelet/pomaparken høres tøysete ut. (aner ikke hvor det er, for løypekartet på hjemmesida deres er ubrukelig).
Den halvferdige parksida til Hemsedal er i og for seg ikke så mye å feste lit til. Det virker heller ikke som om noen på denne tråden har prata med noen som jobber med park i skisenteret.
Så inntil vi har noe mer info går det jo an å håpe. Pluss å si i fra med en underskrift på at det er dumt å ødelegge noe som er så viktig for så mange. Skal like å se skipatrulja i påska hvis folk heller bygger dårlige hopp backcountry fordi parken stinker.
Som skiidiot og privatperson: Simen Berg