kjøp lange, soft light 3 er veeeldig smal og vond rundt vristen.. soopar chill de 3-4 første gangene. Men! så bryter helvete løs og de blir mega nastye. har selv hatt dem et halvt år nå, men må ønske meg nye til bursdag i januar...
har denne å syns den er herlig!! sikkelig go'sko!:D Men er jo litt fordi den passer foten min så bra.. du bør rett å slett teste begge skoene å finne ut hvilke som passer foten din best;)
har denne å syns den er herlig!! sikkelig go'sko!:D Men er jo litt fordi den passer foten min så bra.. du bør rett å slett teste begge skoene å finne ut hvilke som passer foten din best;)
skoene er rimelig like, men vil si rossignol sin er en tanke mykere. Du kan og stille fleksen på rossignol sin. De er like tunge (2,2 kg) og er ganske behagelige å ha på foten begge to. Anbefaler customsåle uansett. Men Rossignol sin er ikke noe smalere enn lange sin. De er omtrent like etter målet på innerskoen sånn som jeg ser det her nå. Selger forresten ny Lange Freestyle i str 27,5 til god pris om du er interessert.