Får noen dager siden lånte en kamerat av meg kortet mitt uten at jeg viste det. Jeg var på skola så merka det ikke. Han blei stoppa i heisen hvor de tok kortet fra han. å han sa han hadde tatt det fra meg uten at jeg viste det. så de sa han skulle si ifra til meg så skulle jeg hente det selv. Idag kommer jeg opp glad og fornøyd siden det er helt blå himmel og herlig føre, går inn å skal hente kortet mitt. da får jeg beskjed om at de ikke har det lenger, en som jobber der hadde tatt det med seg. Så jeg får et nummer jeg kan nå han på. Jeg ringer 10-20 ganger med får ikke noe svar, så jeg er såpass badass at jeg tar noen turer uten kort, så blir jeg stoppa i ola heisen (samma heisen som kortet mitt blei tatt i) å de sa at jeg kunne kjøre noen turer uten kort så skulle de finne det ut. 3 turer seinere sier de at jeg må dra ned i billetluka igjen å snakke med de, men jeg kom nok ikke til å få igjen kortet. jeg drar ned igjen snakker med de, og da får jeg ringe fra telefonen deres. Så får jeg snakke med han som har kortet å han sier at jeg må betale for å få tilbake kortet mitt! hvor dårlig er ikke det? når kortet mitt er stjelt å de har det så skal jeg ikke behøve å kjøpe det tilbake. Så nå står jeg her uten kort resten av sessongen! jævli surt!
Noen som har noen tips om hva jeg burde gjøre?