Jeg er enig i veldig mye av det dere sier. Jeg begynte selv på twin tip vinteren 05/06 der jeg holdt meg oppdatert nok til å vite at TJ Chiller var rimelig stilig! =) denne vintern dro jeg min første 900 og er ganske stolt av utviklingen min. Selv om at jeg kan ikke tilgi meg for at jeg ikke begynte tidligere. Jeg er forelsket i sporten og gjør alt jeg kan for at det ikke skal bli OL gren som det er snakk om i 2010. jeg har også forstått at å ta 900 som 15 åring er bra, men ikke nok til å bli kjent i disse dager. men jeg håper sporten utvikler seg videre på den riktige måten. personelig syntes jeg at hvis det utvikles i tripple back og 1620 er det i litt feil retning. Syntes det at det utvikles i mer kreativt retning, litt mer gøy! og ikke at man knekker ryggen hvis man tryner eller tar for liten eller for stor fart. det er så mange Grabs som er ukjent, selv har jeg 4-5 på lager som jeg ikke sett noen tatt før som jeg øver inn til vintern igjen
Vintern er snart her og da håper jeg vi alle har det gøy og slikt babbel =P Ski er ikke no "game to fame" og heller ikke et "game" i det hele tatt. det er å bevise til deg selv og andre hva du kan og dra det øøøøørlite lengre. =) takk, Jon =)