Jeg har selv tre favoritter innen park av alle de 8 skiene jeg har hatt på mine 5 år som jibber. Disse skiene blir GODT brukt. I det siste har nr2 og 3 fårr mye juling etter jeg har lært meg backflip på roger'n( som har endt tre turer på sykehuset)

1. K2 Extreme, RÅ flyt i lufta, spinner sykt bra, kunne blitt hakke bedre å ta flip med, men ellers KONGE ski.2.Salomon suspect. Kjøpte skiene like etter jeg kjøpte völkl ledge rett å slett fordi jeg ville ha to ski: P Veldig stabil på rail( Og jeg behersker ikke rail sånn sykt bra) Spinner relativt fort, men kunne vært mer stabil etter for.eks 1080 der hvertfall jeg ikke har helt hundre prosent landing.3. Völkl Ledge. Skia kan bruker til ALT i parken, og er mer eller mindre umulig å ødelegge( å denne har fått en god del juling av fall på roger'n) kunne aboslutt vært bedre på rail, men som sagt er ikke jeg så veldig god på det, så skal ikke uttale meg. Tross at vekta er veldig lett så er den utrolig stabbil. Spinner noe jævlig bra, men kunne absolutt vært bedre i landingene etter raske spinn.

Ellers lykke til med valget ! ; )