|
 hvilke parkski er best??
|
Fersking
|
OP
Fersking
jeg er en gutt på 15år, og jeg ser desperat etter noen gode parkski...noen som har tips om hvilke parkski som er best?
|
|
|
 Re: hvilke parkski er best??
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
High society, k2 public enemy eller 4frnt tnk. det er gode ski. armada er også knall. Like før jeg glemte rossignol.
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
du glemte også LINE!!! Line chronic, Anthem og Invader er alle gode parkski!!
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
De nye Head j.o. pro skal visstnok være meget bra.
|
|
|
 amplid
|
Fersking
|
Fersking
|
|
|
 jeje...
|
Avhengig
|
Avhengig
rossignol scratch...bruker andreas h. hvertfall!
|
|
|
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
armada t-hall skal være bra....har prøvd fjor årets de var driiit digge:) og arets modell har jeg hørt at skl være hvertfall like bra:wink
|
|
|
 LINE
|
Medlem
|
Medlem
jeg er enig med mennesket som skrev line
|
|
|
 Rossi
|
Entusiast
|
Entusiast
Ikke glem at Rossignol Ghetto vant testen i det nyeste friflyt. Den er nesten likedan som forgjengeren Scratch WRS FS, men markedsføres som en helt ny ski.
|
|
|
 Rossi
|
Entusiast
|
Entusiast
Ikke glem at Rossignol Ghetto vant testen i det nyeste friflyt. Den er nesten likedan som forgjengeren Scratch WRS FS, men markedsføres som en helt ny ski.
|
|
|
 Armada
|
Medlem
|
Medlem
|
|
|
 Trønda-jibb
|
Fersking
|
Fersking
High Society FR ble presentert i det siste nr av fall-line magazine i UK som en av de skiene de Anbefalte! Ser ut til at årets modell fra HS kommer høyt opp på listen min i alle fall..
|
|
|
|
|
|
 fischer
|
Fersking
|
Fersking
Fischer addict. Eneste skien som er symmetrisk, altså at skien er identisk på begge sider, altså en "ekte" twintip ski. Helt uslåelig på switch kjøring!
|
|
|
 Bullshit, oddi!
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Sitat Oddi..:Fischer addict. Eneste skien som er symmetrisk, altså at skien er identisk på begge sider, altså en "ekte" twintip ski. Helt uslåelig på switch kjøring! <p></p> Pølsevev, vet at atomic har en "true" twintip og har lest på forumet her om andre ski også, men husker de ikke i farten..Selv jibber jeg ikke så mye men armada har helt sykt groove ski..
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
i fri flyts nyeste test av parkski ble rossingnol scratch ghetto test vinner. De skriver at den er leken, lettmanøvrert og samtidig meget stabil i fart. skien er har også litt stivere bakski en i fjor..
|
|
|
 Line Invader
|
Fersking
|
Fersking
Line invader er også symmetrisk 
|
|
|
 LINE!!!
|
Fersking
|
Fersking
|
|
|
 Salomon Thruster!!
|
Fersking
|
Fersking
Salomon Thruster er gode parkski!!.
|
|
|
|
|
|
 line
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
|
|
|
 k2
|
Medlem
|
Medlem
|
|
|
 4FRNT
|
Nytt medlem
|
Nytt medlem
4 FRNT TNK er nice nesten nettopp kjøpt dem da. Men fikk et kraftig hakk på toppen av skien som gikk helt ned til metallet på kanten av skien etter første gang jeg prøvde dem.
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Sitat Oddi..:Fischer addict. Eneste skien som er symmetrisk, altså at skien er identisk på begge sider, altså en "ekte" twintip ski. Helt uslåelig på switch kjøring! Line Anthem og Invader er "true twin"! Line har hatt True Twin ski i mange år....!
|
|
|
 de beste er:
|
Nytt medlem
|
Nytt medlem
selv har jeg kjøpt armada ar6. var i tvil på om jeg skulle kjøpe t-hall. hvis du vil ha en rein parkski bør du er armada ar6 og t-hall veldig bra, ellers er line sir francis bacon veldig bra. har ikke prøvd noen andre
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
sånne diskusjoner så dette ender bare opp med at alle sier at de skina de har er best.. så endre d opp me at alle skina som er lagd er best :P lite meining:P
|
|
|
|
|
|
 Fett
|
Fersking
|
Fersking
Ikke tvil:P Dynastar troublemaker;);)
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Sitat Oddi..:Fischer addict. Eneste skien som er symmetrisk, altså at skien er identisk på begge sider, altså en "ekte" twintip ski. Helt uslåelig på switch kjøring! må huske på at Volkl the Wall er symetriske! the Wall er en ny modell som volkl kom med før denne sessongen, i got and it rocks!=D
|
|
|
|
Veteran
|
Veteran
kuk.no er jo eventuelt ett bra alternativ når man er i det usaklige hjørnet på en fredgaskveld?
|
|
|
 faen ta kuk.no
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
kan ikkje du berre stappa danna kuk.no'en din inn i rassen.. faen torgrim... du seie da sånn 5 gange dagle... omfg! (alle bør spela cs) "hehe
|
|
|
 IKKE GLEM
|
Fersking
|
Fersking
hey skal du ha et par grise digge park ski.Da må du bare faen meg ha Movement Kamasutra smuder ski får du ikke
|
|
|
 K2
|
Medlem
|
Medlem
K2...Fjuative vist du er nybegynner og Public Enemy som er litt tungre og bredere for folk som har kjørt...
|
|
|
|
|
|
 For all del...
|
Fersking
|
Fersking
Sitat thaHauge:<blockquote><p>Sitat Oddi..:Fischer addict. Eneste skien som er symmetrisk, altså at skien er identisk på begge sider, altså en "ekte" twintip ski. Helt uslåelig på switch kjøring! </p> må huske på at Volkl the Wall er symetriske! the Wall er en ny modell som volkl kom med før denne sessongen, i got and it rocks!=D </blockquote> ... ikke glem Line skiene som haren god del antall symetriske ski!!!:cool
|
|
|
 nice..
|
Medlem
|
Medlem
no ha du fått ca 30 forskjellige svar.. da e vel valge mykje enklare:razz
|
|
|
 wall er ikke symmetrisk
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Sitat thaHauge:<blockquote><p>Sitat Oddi..:Fischer addict. Eneste skien som er symmetrisk, altså at skien er identisk på begge sider, altså en "ekte" twintip ski. Helt uslåelig på switch kjøring! </p> må huske på at Volkl the Wall er symetriske! the Wall er en ny modell som volkl kom med før denne sessongen, i got and it rocks!=D </blockquote> bare for å greie opp:At ei ski er like brei bak som forran betyr ikkje at den er symmetrisk (som Addict er), Wall har normalt setback og en kortere radie i bakskia (enn framskia) for å kompensere. Line anthem er temmelig symmetrisk og er uten setback, men ikkje så presist som klin symmetriske Addict.
|
|
|
 line
|
Medlem
|
Medlem
Sitat Endre Hals:bare for å greie opp:At ei ski er like brei bak som forran betyr ikkje at den er symmetrisk (som Addict er), Wall har normalt setback og en kortere radie i bakskia (enn framskia) for å kompensere. Line anthem er temmelig symmetrisk og er uten setback, men ikkje så presist som klin symmetriske Addict. line seier sjøl at ein kan montere invader og anthem "feil veg" om ein vil, så da går eg ut ifra at skia er 100% symmetrisk mtp både fleks og innsving...
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
invader er også temmelig symmetrisk ja.
|
|
|
 4frnt
|
Nytt medlem
|
Nytt medlem
4frnt tnk !:coolde er helt fantastiske, jeg har ihvertfall ikke prøvd bedre ski. Men, det er min mening.
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Sitat Smud:High Society FR ble presentert i det siste nr av fall-line magazine i UK som en av de skiene de Anbefalte! Ser ut til at årets modell fra HS kommer høyt opp på listen min i alle fall.. Hvor får man tak i den skien da?
|
|
|
 dynastar kansje?
|
Fersking
|
Fersking
jeg har hatt Dynastar trouble maker i 2 år nå og har trvides med de. Veldig gode å kjøre på, veier ikke så mye heller og relativt stor baktupp.K2 sine Fujative er også bra, har hatt de også, minus med at det er veldig mange som bruker de, men det er jo et bra tegn på at de er gode:wink
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
fudjative me look px 12 
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Er jo helt fåfengt å bare namedroppe forskjellige ski - avhenger jo helt av hvilke egenskaper du setter høyest. Sjekk testen til FF så får du silt ut de som ikke duger, men du står uansett igjen med sikkert 8-10 modeller som alle vil være mer eller mindre like bra. Men; slutt nå med det evinnelige maset om PX 12 jib iallfall. Det er en modifisert standardbinding, mens Marker The Jester vil være den eneste virkelige renskårede twintip-bindingen der ute. Legg penga i den...
|
|
|
|
|
|