Sitat smooth-rider:jeg skal prøve flere ganger helt til jeg får det til..Jeg prøvde 360 flere ganger men kom ikke lenger en 270 og landet baklengs..
Ah, godt å se at kidsa også sliter :razz Sjæl er jeg 39, og har aldri hatt noe kroppskontroll å skryte av i lufta. Men likevel kjøpte jeg meg twintipski for å leke litt for 2 år siden. Jeg kunne ikke fatte at jeg var så dårlig på 360 som det viste seg at jeg var. Enten kom jeg ikke rundt, eller så var jeg helt skeiv. Fortsatt er det laaangt fra perfekt, men det som hjalp meg veldig var å få tips om å bruke hofta mest mulig for å komme rundt. Jeg (og flere andre viste det seg) fokuserte mest på skulderpartiet. Når jeg droppa det, og kun tenkte på hoftene gikk det mye bedre både med tanke på å komme rundt og når det gjaldt skeivheten. Det hjalp også å tenke at jeg hadde god tid! For da ble jeg tålmodig nok til å vente til jeg faktisk var rundt, i stedet for å tro at jeg hadde dårlig tid rundt, og dermed ubevisst avbryte bevegelsen midt i.
Lykke til! Når det først sitter syns du garantert at det er kjempelett (jeg syns ikke det, men jeg må desverre innse at jeg er unntaket her 
Hvor er snøen?