Æ d noen som vil fortelle hvordan ski de har kjøpt sæ i år?
æ har kjøpt noen Volkl Ledgedæm ligg inne på sia mi!!!(=
Sitat Young gun:Æ d noen som vil fortelle hvordan ski de har kjøpt sæ i år?æ har kjøpt noen Volkl Ledge dæm ligg inne på sia mi!!!(=
æ har kjøpt K2 Public Enemy æ:wink
Line Invader har jeg kjøpt
Lasse.
Det ble K2 Seth på meg.
æ har kjøpt rossignol scratch ghetto å brigade
blei line elizabeth på meg!
Har kjøpt meg Dynastar Trouble Maker.
Noen som tror det er et dårlig valg?Har bare fått anbefalt de av en del folk, har ikke prøvd de selv, så det blir spennende.
line invader... er litt i mykeste laget for meg :S
Salomon Thruster
Rossignol Ghetto her:)
jeg har kjøpt Armada AR6... åååååh, de er så digge! =D nei så dyrt utstyr har jeg aldri hatt under beina! =D=D
Ninthward Conte her
Kjøpte meg k2 seth , blir spennende, noen som har erfaringer med skien?
Eit par gamle Sumo med kuskinn for dei store dagane!!
Sitat da9jibber:æ har kjøpt K2 Public Enemy æ:wink
Har kjøpt K2 Public Enemy:grin
Ble litt surr, kom visst to ganger;)
ej fekk mej tak i et par Dynastar Arno Adamså blir det vel å sette et par G3 bindinga på dei
har Völkel dogen. Nå skal jeg kjøpe natoplank (åsnes combi combat) med rottefella 75mm binding og wire. til de skal jeg ha varg dobbel lærstøvel.ordentlig ski det! ikkeno plastikk-tull
armada ar6.176 niiiz
Jeg har kjøpt Völkl Mantra 07/08. Skal bruke de til toppturer.
jeg gikk opp i skauen og lagde meg et par planker og påler til staver:wink funker fett:cool :P
armada ar6 171cm.. o la la
Sitat Petteredderkopp:har Völkel dogen.
Nyinnkjøpte K2 Fujative ligger å venter på å bli kjørt;p
kjøte meg de beste av de beste skiene til meg jeg, LINE INVADER ; D De ble bestilt i dag !
K2 Fujative ftw!
ska kjøpe K2 Public Enemy bad seed(eller nåkka, de e junior mod. pga æ e ca. 155 å miste PE skia e 159..)
Kjøpte troublemaker i går, de venter på og bli kjørt:wink Er veldig fornøyd, har fått den annbefalt av mange tror dere det er et godt valg??
Movement Kamasutras jævla GRomm ski
rossignol scratch ghetto seff
JP vs. Julien
:wink^
Jeg har kjøpt meg et par Armada el ray fleet:D Gleder meg til å prøve dem. Noen som har prøvd eller vet noe eller?:)
Kjøpte meg Völkl Dogen :grin
Jeg har alle typer ski jeg trenger.
Muligens samme sykdom som Bård Worum ref artikkel "Om å følge en rett sti".
volkl dogen:surprised