Jeg må midtstille bindingene på mine K2 Fujative 06/07 ski.De ble kjøpt som en gave på slutten av sesongen i fjor, så jeg har ikke fått prøvd de ut no særlig enda.

Jeg veit heller ikke helt eksakt hvilke sko jeg skal kjøre med denne sesongen her.Mest sansynelig en Lange Freestyle. Trenger 27,5-ish størrelse. Det er det jeg har kjørt med tidligere, men for å få den perfekte passform så kan det jo hende jeg må gå en størrelse/halv størrelse opp.

På Platou her i Molde hadde de ikke den modellen inne.(Bare Pro modellen)Skoa jeg har nå er uansett for små, så jeg låner et par Scarpa Denali TT sko.De er ikke akuratt de optimale park skoa vil jeg si, og de har ikke en god passform for meg. Ergo, lite vits i å stille bindingene etter de skoa.

Spørsmålene jeg har er da:

Skal jeg vente til jeg får kjøpt meg sko med å midtstille bindingene?(Noe som fort kan bli over jul-ish, og jeg har planer om å kjøre mest mulig i løpet av desember)Kan noen finne de nødvendige sko-målene på en Lange Freestyle 27.5/28?Har Lange Freestyle Pro likt skall som Lange Freestyle?(Om de har det, kan Mr.Ski på Platou stille bindingene etter de)

Er glad for evt. andre innspill smile

Jeg vil gjerne få det perfekt når jeg først skal begynne å plugge skia.