jeg var å så igjennom godbitene en gang til i dag, og la merke til en, ja, ganske kjedelig ting, som jeg vet kan gjøres mer proffesjonelt..
i den "pre-season" filmen, der det hele begynner med en tegning synes jeg var et bra konsept, og har tenkt mange ganger på å lage noe slikt selv (før jeg så editen deres faktisk)..(vi skifilmskapere tenker nok mer likt enn vi vil ha det til)...nok om det..det jeg vil kritisere er at dere ikke tegnet et skisse over det bilde som faktisk popper opp på arket. om dere hadde tegnet en strek midt på arket da, med øverste mørk (som jo er himmelen) og skriblet den nesderste delen litt lysere (som er isen) og så kanskje tegnet inn en liten firkant, der brøyte-bilden kjører, så skaper du en overgangseffekt som prenter seg i skallen, som "noe av det feteste jeg har sett av effekter"...
jeg synes dere burde ta denne effekten videre og lage litt mer ut av den, som prøver å forklare ovenfor...
hehe, dette ble langt, ja, men engasjerer meg så sykt..bare et tips, og litt kritikk:wink