Har hatt de samme støvlene i en 3 år nå, passer perfekt men er ca null demping noen plass. Etter at jeg nå de siste 2 åra har gått mye mer over til hopp har jeg av og til begynt å få vondt frampå leggen. Dette tok seg til et helt nytt nivå då jeg en dag landet litt skrått på hoppkanten og har etter det hatt noe ekstremt vondt frampå leggen. Jeg tenkte det ville gå over etter en stund, men dessverre så har det nesten bare blitt verre. Det er ett spesielt punkt frampå leggen som verker hver gang jeg kommer litt langt fram i skoen. Jeg har nå pleidd å vente en uke mellom hver gang jeg kjører, slik at jeg kjører Lørdag og Søndag. Da jeg avslutter dagen Søndag er det helt forjævlig, men etter en uke kjenner jeg ikke noe til det. Men da jeg kjører Lørdag begynner det å komme tilbake litt etter litt, og etter Søndag når det sitt vanlige klimaks. Trenger virkelig hjelp med dette, har prøvd å forandre måten jeg har sokken, stilongsen og skiboksa på. Har ikke hjulpet noe enda. Takker for alle svar.