Sitat MagnusMotion:så jeg har driti meg noe inn i helvette ut når jeg har kjøpt meg Head spawn 1 i lengden 158 når jeg er 180`?:grin er superfornøyd med dem xD
Nei, Magnus, du har ikke driti deg ut fordi du har kjøpt ski du er fornøyd med...
Du har driti deg ut fordi du er sarkastisk og wannabe-morsom over folk (meg inkludert) som har gitt råd til en annen FriFlyt-bruker ang. valg av skilengde.Og de rådene har blitt gitt på bakgrunn av de vanligste tommelfingerregler når det gjelder valg av skilengde...
Jeg ser fra en annen tråd at du jobber i en G-Sport butikk. Ville du da, hvis en kunde spurte deg om lengde på ski (og SÆRLIG twin-tip ski), sagt at 158cm er helt topp for en som er 180 cm høy?
Jeg håper seriøst ikke det, for i så fall burde du vel vurdere en annen jobb? Det jobber nok av selgere i sportsbutikker som ikke har veldig imponerende kunnskap.
Mitt verste eksempel var da jeg for et par måneder siden overhørte en kvinnelig selger anbefale en annen kunde én skimodell kontra en annen. Og grunnen? Jo, for den hadde et så "mye kulere og fresh design!"
Jeg gikk ut av butikken og så meg aldri tilbake...