Ok.
NR 1
Marker sine bindinger er etter mine erfaringer de beste bindingene på markedet. At stopperen knekker er ikke uvanlig om du lander mye sw, uansett hvilken binding du har! Grunnen til at stopperen knekker er som regel at du lander sw, skien løser seg ut og stopperne får seg en kraftig smell. Selv knekker jeg minst to par stoppere hver sesong
Jeg tror at Rossignol s3 bc kunne være en fine ski for deg. Jeg har selv mange fine skidager med disse skiene. Jeg skal ha samme ski neste gang jeg skal ha meg nye allmountain ski. Skiene fungerer faktisk til det aller meste du finner i et skitrekk; gode i preparert løype, tåler mye juling fra rails, stabil på hopp og funker dessuten veldig bra i skogen og pudderet (den har en liten rocker, dvs at skien ser ut som en banan, noe som gjør at den flyter bedre i løssnøen, av samme grunn blir den også mer lettsvingt siden den effektive lengden er langt kortere enn det skien er). De selger den på skishopen.com i 177 med look px (En av de mest populære jibbebindingene) til 4000.
http://www.skishopen.com/~OqqNx0000004/?Y999=PIF&Y104=2RA9SV01
Absolutt å anbefale! MEST SKI FOR PENGENE